  • 1. Data: 2003-10-29 06:27:49
    Temat: ING VIP
    Od: <l...@o...pl>

    witam
    czy orientuje sie ktos moze czy w ING istnieje konto VIP-a??
    wiem ze kiedys istnialo wiec wchodze na ich strone
    a tam pisze ze nie ma konta VIP--w zamian jest Prestiz,
    no wiec dzwonie na infolinie a oni mi tlumacza ze konto VIP istnieje, wiec
    zaczalem im opowiadac ze jak moze istniec skoro na stronie internetowej nic
    takiego nie ma.....
    gdzie jest racja???
    czy ktorys z grupowiczow korzysta z takiego konta???
    czy warto zalozyc to konto???

  • 2. Data: 2003-10-29 07:28:37
    Temat: Re: ING VIP
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy orientuje sie ktos moze czy w ING istnieje konto VIP-a??

    Konto VIP - jak sama nazwa wskazuje - jest dla VIPów ;-) A nie dla zwykłych
    śmiertelników korzystających z internetu ;-) Jeśli będziesz godzien - sami
    Ci zaproponują. Taka jest polityka banku - o przyznaniu konta VIP decyduje
    dyrektor oddziału, bądź nawet dyrektor regionu.

    RJCz

  • 3. Data: 2003-10-29 08:26:38
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy orientuje sie ktos moze czy w ING istnieje konto VIP-a??
    > czy ktorys z grupowiczow korzysta z takiego konta???
    TAK

    > czy warto zalozyc to konto???

    Jego się nie zakłada. Jak masz duże wpływy bank sam Ci zaproponuje.
    Czy warto ???
    Jeśli zależy Ci na indywidualnej obsłudze to warto.
    Bo tylko tym to się różni od PRESTIŻ, a jest droższe.

  • 4. Data: 2003-10-29 16:51:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <l...@o...pl>
> [...]
    > zaczalem im opowiadac ze jak moze istniec skoro na stronie internetowej

    W ING określają to jako oferta zamknięta. Na WWW nie ma informacji.
    Wymogi były albo 100.000 PLN depozytów albo dochody coś koło 7.5000 PLN na
    konto VIP. Jest jeszcze coś nazywanego private banking - ale to rzecz mi
    nieznana.

    > czy warto zalozyc to konto???

    Dużo zależy to od tego kto cię będzie obsługiwał. Fakt że ktoś ma stanowisko
    "doradcy" nie znaczy, że wie i potrafi więcej niż typowa panna okienkowa.
    Kosztuje to 30 zł na miesiąc - zastanów się czy chcesz tyle płacić.
    Będziesz miał wyciągi, nawet jeżeli masz aktywne ING Bankonline - ale w
    Multibanku masz to za 3 zł na miesiąc.
    Przelewy itp. operacje w oddziale będziesz miała za darmo, ale kto chodzi do
    oddziału zrobić przelew?
    Wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce za darmo, ale od 400 zł to samo
    masz masz w VWbanku.
    Ogólnie - daruj sobie.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-10-30 05:20:45
    Od: "LucasCh" <l...@o...pl>

> [...]
    do
    > oddziału zrobić przelew?
    > Wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce za darmo, ale od 400 zł to samo

    Wielkie dzieki za rzeczowa odpowiedz,
    a czy znasz moze inne banki w ktorych tez bede moglbyc indywidualnie
    obslugiwany???
    w zalozeniu mam "wysokie wplywy" na konto i wysokie saldo miesieczne.
    Lucasch

  • 6. Data: 2003-10-30 17:15:28
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

> [...]
    > obslugiwany???
    > w zalozeniu mam "wysokie wplywy" na konto i wysokie saldo miesieczne.

    Na pewno Citibank, BPH PBK, PKO BP, Kredyt Bank, BRE jako BRE i wersja "dla
    ubogich" czyli Aquarius w Multibanku i pewnie inne też.
    Tylko pytanie po co takie konto? Ja np. nie potrzebuję indywidualnej obsługi
    w oddziale bo nie chodzę do oddziału - a do tego się to głównie sprowadza.
    Bo produkty są często prawie takie same jak dla zwykłych klientów.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-10-30 18:13:21
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Bo produkty są często prawie takie same jak dla zwykłych klientów.

    Są dokładnie identyczne
    Nawet bez posiadania konta VIP bogacz może w dowolnym banku skorzystać z
    oferty personal banking.
    Musi mieć tylko miliony

    i to nie orzechów ani guzików:-)