  • 61. Data: 2016-01-25 15:49:14
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 12:37:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Czy, w odroznieniu od pracownikow bankow (*) namawiaja/instruuja do
    > tych oszustw.
    Stwórz posta jak autor wątku, znaczy że chcesz wałek zrobić.
    Gwarantuję Tobie że pośrednicy bankowi się do Ciebie odezwą.

  • 62. Data: 2016-01-31 23:34:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin_" 569cfa3f$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności
    > pokażę dochód 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki
    > temu będe miał kondycje finansową i wezme sobie kredyt. A do
    > US złoże korektę z dochodem faktycznym, około 40 tys zł. Wpadkę
    > moge tylko zaliczyc wtedy jesli bank każe mi pokazać potwierdzenie
    > zapłaty podatku do US i tu moje pytanie czy banki żądaja takich rzeczy ??

    Od dawna nie czytam, więc być może było -- nie można wpłacić podatku,
    wydrukować potwierdzenie przelewu. po czym skorygować deklarację
    i poprosić US o przelew zwrotny nadpłaty? ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 63. Data: 2016-02-01 18:31:51
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Od dawna nie czytam, więc być może było -- nie można wpłacić podatku,
    > wydrukować potwierdzenie przelewu. po czym skorygować deklarację
    > i poprosić US o przelew zwrotny nadpłaty? ;)
    >
    > --

    jASNE, ŻE MOZNA, myslałem o tym, to byłby wałek w 99% niewykrywalny przez
    bank, ale skończyło sie jednak na legalu, może kiedy indziej ;)

  • 64. Data: 2016-02-01 18:34:01
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    dopisze jeszcze, że może nie prosić o przelew zwrotny, ale póxniej robie
    korekte rocznego i z korekty wynika nadpłata, a ta US przelewa mi z powrotem
    na konto w ciągu 3 m-cy (z reguły krócej)

  • 65. Data: 2016-02-02 16:26:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin_" 56af9702$0$22837$6...@n...neostrada.pl

    > dopisze jeszcze, że może nie prosić o przelew zwrotny, ale póxniej robie korekte
    rocznego i z korekty wynika nadpłata,
    > a ta US przelewa mi z powrotem na konto w ciągu 3 m-cy (z reguły krócej)

    Choć jestem sumiennym ;) pracownikiem Biura Rachunkowego, zapytam, czy nie można
    samemu skorygować nadpłaty -- w kolejnych miesiącach płacą stosownie mniej?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'