  • 1. Data: 2012-10-19 12:11:28
    Temat: czy aktualnie dobre konto w millennium zwraca 3% za cashback na Orlen, BP albo Shell?
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Trochę robi się nomenklaturowy fuckup, ale w tym kontekscie cashback jaki mam na
    myśli to:

    http://karty.ocenbank.pl/cash-back-jak-wyplacic-goto
    wke-w-sklepie

    czyli możliwość wypłaty do 200zł m.in. na stacjach Orlen, Shell i BP.

    Czy to leci jako jedna transakcja, razem z tankowaniem, czy osobna i nie jest
    naliczany 3% zwrot?

  • 2. Data: 2012-10-19 12:22:16
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-19 12:11, az.anonim pisze:
> [...]
    >
    > Czy to leci jako jedna transakcja, razem z tankowaniem, czy osobna i nie jest

    leci jako jedna transakcja i rozni sie od zwyklych zakupow oznaczeniem.
    POS w przypadku zakupow lub tankowania i P + C w przypadku zakupow z
    cashbackiem. jest naliczany zwrot 3%

  • 3. Data: 2012-10-19 12:25:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "az.anonim" <a...@o...pl> writes:

> [...]
    >
    > Czy to leci jako jedna transakcja, razem z tankowaniem, czy osobna i nie jest

    Od jakiegoś czasu spotykam się z podejściem, że
    wypłata w sklepie - keszbek,
    zwrot za transakcje - manejbek

    Co do meritum, to było w archiuwm i przynajmniej za wrzesień zostało
    potraktowane, tak jak tu pisali ...
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2012-10-19 12:32:27
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-19 12:25, Kamil Jońca pisze:

    wke-w-sklepie

    > Od jakiegoś czasu spotykam się z podejściem, że
    > wypłata w sklepie - keszbek,
    > zwrot za transakcje - manejbek

    albo wyplata z kasy :)

  • 5. Data: 2012-10-19 12:51:18
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Super, dziękuję Wam za odpowiedzi.

    A czy ktoś sprawdzał dla BGŻ za ostatni miesiąc, czy aktualnie cashback wchodzi do
    300zł limitu jaki trzeba wyrobić operacjami kartą? Dostaliscie premię pensyjną w
    pazdzierniku?

  • 6. Data: 2012-10-19 14:12:00
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-19 12:11, az.anonim pisze:
    > Trochę robi się nomenklaturowy fuckup, ale w tym kontekscie cashback jaki mam na
    myśli to:

    Co do fuckupu, myśmy tutaj już ze śwagrem ustalili, że:

    - wypłata gotówki przy okazji płacenia kartą za zakupy nazywa się
    CASHBACK
    - zwrot należności wpłaconej za usługę/towar, które nie zostały
    dostarczone/wykonane, to
    CHARGEBACK
    - zwrot 1 do 5 % wartości pewnych zakupów dokonanych kartą, to
    MONEYBACK
    - absolutnie badziewny program lojalnościowy, największy niewypał, to
    PAYBACK
    - a mój świagier, to YEBACCA ;)

    > Czy to leci jako jedna transakcja, razem z tankowaniem, czy osobna i nie jest
    naliczany 3% zwrot?

    Na moje oko i pamięć - jedna. I jest naliczane... Do czasu, aniołku, do
    czasu...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 7. Data: 2012-10-20 07:59:41
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-19 14:12, SQLwiel pisze:
    > Na moje oko i pamięć - jedna. I jest naliczane... Do czasu, aniołku, do
    > czasu...

    A to tylko Millenium tak ma czy też Alior (zakupowe) czy BZWBK (W&Z) też?

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-10-20 12:27:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 19 Oct 2012 14:12:00 +0200, SQLwiel
    <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    >- absolutnie badziewny program lojalnościowy, największy niewypał, to
    > PAYBACK
    Mi ten niewypal przynosi calkiem sensowne pieniadze np jako talony do
    reala :)

    WAM

  • 9. Data: 2012-10-20 13:37:16
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2012 12:27:37 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Mi ten niewypal przynosi calkiem sensowne pieniadze np jako talony do
    > reala :)

    A czy mógłbyś napisać o tym coś więcej? Jak dostać te talony? Talonem do reala nie
    pogardziłbym ;-)

  • 10. Data: 2012-10-20 13:48:52
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-20 13:37, assembea pisze:

    > A czy mógłbyś napisać o tym coś więcej? Jak dostać te talony? Talonem do reala nie
    pogardziłbym ;-)

    W Realu jest automat, który drukuje kupony. Z tego co widziałem
    10zł=1000 pkt.

    --
    Pozdrawiam