  • 1. Data: 2012-10-19 13:13:27
    Temat: "Drobne" rachunki u Płaza
    Od: luc <b...@g...net>

    Usługa działała wyśmienicie, ale do czasu. Ostatnio w żadnym punkcie
    nie udało mi się przeprowadzić płatności, na przeróżne kwoty.
    Zadzwoniłem pod numer wskazany w regulaminie i miły pan przekazał
    info, że monitorują transakcje pod kątem przekraczania zdefiniowanych
    przez nich limitów płatności kartowych i gotówkowych. Blokują
    użytkownika, który je przekracza. Okazało się, że moje konto w
    systemie nie jest zablokowane, ale zablokowany jest numer rachunku, na
    który ma iść przelew. Można to odblokować, pisząc na email deklarację,
    że nie będzie się przekraczało określonej wartości przelewów. I teraz
    pytanie, jakie to wartości? Oczywiście z pana nie udało się wyciągnąć
    tej informacji...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-10-19 14:04:24
    Temat: Re: "Drobne" rachunki u Płaza
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 października 2012 13:13:27 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> [...]
    >

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont
    oszczednosciowych w bzwbk ;-)

  • 3. Data: 2012-10-19 14:37:49
    Od: luc <b...@g...net>

    On 19 Paź, 14:04, k...@g...com wrote:

    > coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont
    oszczednosciowych w bzwbk ;-)

    To nie problem, tylko nie chciałbym przeginać za bardzo, by nie
    zablokowali konta w ich systemie...

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-10-19 16:38:15
    Od: pavlo <r...@o...pl>

    Ludzie czy wy ze wszystkiego musicie robić oscylator?!

    Przecież można korzystać z tego rozsądnie...

  • 5. Data: 2012-10-19 17:16:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 07:38:15 -0700 (PDT), pavlo napisał(a):

    > Ludzie czy wy ze wszystkiego musicie robić oscylator?!
    > Przecież można korzystać z tego rozsądnie...

    Nie można, bo inni będą korzystać "nierozsądnie", i i tak zablokują - czyli
    trzeba brać ile się da, póki dają.

    AK, z poddaszem urządzonym przez Alior Sync.

  • 6. Data: 2012-10-19 18:08:39
    Temat: Re: [OT] "Drobne" rachunki u Płaza
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    adrive ma 50GB za free

    erator/

  • 7. Data: 2012-10-19 18:35:41
    Od: k...@g...pl

    czytam i nie mogę zrozumieć sensu _ekonomicznego_

    > coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz"
    > - np. 30 kont oszczednosciowych w bzwbk ;-)

    otworzy ktoś 30 rachunków BZWBK, zrobi 30 płatności 1,89 każda
    zapłąci kilkaset zł prowizji dla Żabki - i jaka korzyść z karmienia żab?

  • 8. Data: 2012-10-20 12:05:49
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 19 października 2012 14:04:24 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont
    oszczednosciowych w bzwbk ;-)

    Bawcie się tak dalej! <very mad>
    A tak BTW - nie ma kontroli zgodności danych odbiorcy płatności z danymi właściciela
    rachunku docelowego?

  • 9. Data: 2012-10-20 12:10:26
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-20 12:05, eisenberg pisze:
    > Bawcie się tak dalej! <very mad>
    > A tak BTW - nie ma kontroli zgodności danych odbiorcy płatności z danymi
    właściciela rachunku docelowego?

    Nie, bo niby jak żabka miałaby uzyskać dostęp do danych klientów banków?
    Poza tym możesz przecież zlecić przelew na swoje konto podając własne
    dane... żabka nigdzie nie podaje katalogu odbiorców do których można
    wysłać przelew.

  • 10. Data: 2012-10-20 12:19:13
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2012 12:10:08 UTC+2 użytkownik osa napisał:

> [...]
    >
    > Poza tym możesz przecież zlecić przelew na swoje konto podając własne
    >
    > dane... żabka nigdzie nie podaje katalogu odbiorców do których można

    Czyli tylko czekać, jak wprowadzą taki katalog, eliminując z niego osoby fizyczne =
    skasują usługę albo wprowadzą coś na kształt np. Transkasy.