  • 1. Data: 2012-10-19 11:55:42
    Temat: Spłata ratio BZWBK
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Własnie sie dowiedziałem, że spłata RATIO na karcie kredytowej BZWBK
    zwiększa zadłużenie karty, a nie zmniejsza. Czegoś tu nie rozumiem.
    Po prostu chyba to jest kredyt automatycznie spłacany z karty.

    Informacja banku jest taka, żeby płacić kartą i zakupy powyżej jakiejś tam
    kwoty rozłłozyć na raty o mniejszym oprocentowaniu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2012/Swietokrzyskie/Starachowi
    ce_2012_foto_galeria_10.php

  • 2. Data: 2012-10-19 13:09:13
    Temat: Re: Spłata ratio BZWBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Paź, 11:56, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Informacja banku jest taka, żeby płacić kartą i zakupy powyżej jakiejś tam
    > kwoty rozłłozyć na raty o mniejszym oprocentowaniu.

    Ratio zmniejsza dostepny limit, w ramach niego zwiekszajac ogolne
    zadluzenie na karcie.
    Comiesieczna rata zwieksza zadluzenie do splaty o swoja wysokosc w
    ramach okresu.