  • 1. Data: 2012-10-19 02:19:54
    Temat: OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    Brzmi obiecująco, co? Kolejna oferta z opena.
    Rozmowa telefoniczna, szybkie ustalenia to 10% przez 20lat przy zakupie pokoju w
    hotelu we Władysławowie. 10% wypłacane jest przez Najemcę w ramach umowy 20-letniej.
    W dodatku można korzystać z pokoju w ramach wczasów. Własność hipoteczna. Koszt ok
    200k. Spoko oferta, co?

    a teraz szczegóły które dostałem do poczytania:
    "Przedmiotem oferty jest możliwość uczestnictwa w projekcie hotelowym, polegającym na
    nabyciu lokalu w Hotelu 4 Kolory , korzystaniu z niego a przede wszystkim na
    otrzymywaniu z tytułu umowy dzierżawy stałego, Rocznego Czynszu Dzierżawy,
    gwarantującego najwyższą na rynku rentowność w wysokości 10 % w skali roku. Ofertę
    naszą dedykujemy wszystkim zainteresowanym alternatywną formą
    inwestowania - zarówno osobom fizycznym, jak i podmiotom prowadzącym działalność
    gospodarczą."

    * DŁUGOTERMINOWY SYSTEM DZIERŻAWY I WYNAJMU- 20-letnia umowa dzierżawy
    * Najwyższa na rynku STOPA STAŁEJ RENTOWMOŚCI (10% w skali roku liczona od wartości
    netto zakupionego lokalu)
    * BEZPIECZEŃSTWO- zakup nieruchomości jest jedną z najbezpieczniejszych form
    lokowania kapitału.
    * MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z LOKALU - 21 dni w roku - wspaniały sposób na spędzenie
    czasu z rodziną oraz praktyczny sposób na organizację czasu ze współpracownikami i
    partnerami biznesowymi
    * JEDYNA TEGO TYPU OFERTA łącząca bogactwo funkcji rekreacyjnych z infrastrukturą
    sportową.
    * DOGODNA LOKALIZACJA - Władysławowo to liczne atrakcje turystyczne (największy
    port rybacki, czysta i bezpieczna plaża, lunapark, park przyrodniczy PHARE, latarnia
    morska, największe centrum sportów wodnych w Polsce m. in. Windsurfingu,
    kitesurfingu)
    * MOŻLIWOŚĆ ODLICZENIA PODATKU VAT od ceny zakupionego lokalu przez osoby nie
    prowadzące działalności gospodarczej

    Co o tym sądzicie? znacie temat? przejrzałem umowę, okazuje się że obiekt ma dopiero
    powstać, termin: do końca 2013r. Ale jak przejrzałem net, tj:
    http://platine.pl/condohotel-zyski-jak-z-lokaty-a-ry
    zyko-wieksze-0-789542.html
    http://www.money.pl/forum/hotel-4-kolory-wladyslawow
    o-t3083935.html
    http://www.4kolory.fora.pl/forum-ogolne,1/
    http://www.wrobieni.org/viewtopic.php?f=17&t=326#p28
    35

    to mam mieszane uczucia...
    oferta jest ciekawa, ale coraz częściej open sprzedaje g*wno, obawiam się że i to
    może takowe być ;]

  • 2. Data: 2012-10-19 09:32:52
    Temat: Re: OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 3. Data: 2012-10-19 09:42:40
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-19 02:19, lery.IT pisze:

    (przepraszam za sąsiedni post bez tekstu - Ctrl mi się przykleił i się
    wysłało)

    > to mam mieszane uczucia...
    > oferta jest ciekawa, ale coraz częściej open sprzedaje g*wno, obawiam się że i to
    może takowe być ;]

    Owszem, banki się biorą za zwykłą działalność developerską.
    Należałoby się doszukać, czy wpłacając kasę stajesz się właścicielem
    hipotecznym w jednej-jakiejśtam najpierw działki, a potem hotelu, który
    tam powstanie, bo inaczej - to Amber Gold.

    ... ale to raczej pytanie do tych wydymanych przez developerów.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 4. Data: 2012-10-19 11:13:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Paź, 02:19, "lery.IT" <l...@g...com> wrote:
> [...]

    > to mam mieszane uczucia...
    > oferta jest ciekawa, ale coraz częściej open sprzedaje g*wno, obawiam się że i to

    Przez 20 lat 10% gwarantowane? Czy szacowane? Co po uplynieciu tego
    okresu?

  • 5. Data: 2012-10-19 11:44:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    krzysztofsf napisał(a) :
> [...]
    200k. Spoko oferta, co?

    > Przez 20 lat 10% gwarantowane? Czy szacowane? Co po uplynieciu tego

    Nie tylko po, ale i w czasie. Na dziś oprocentowanie jest
    atrakcyjne. Nie wnikając w pozostałe, być może nieakceptowalne,
    warunki. Wolałbym żeby oprocentowanie było ustalone o 5 punktów
    powyżej stopy inflacji. Bo co jeśli wyniesie ona więcej niż obecnie?
    Inwestycja do d...

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-10-19 11:52:40
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu piątek, 19 października 2012 09:42:25 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

    > Należałoby się doszukać, czy wpłacając kasę stajesz się właścicielem
    >
    > hipotecznym w jednej-jakiejśtam najpierw działki, a potem hotelu, który
    >
    > tam powstanie, bo inaczej - to Amber Gold.

    To nie jest udział we własności lecz 20-letnia dzierżawa.

  • 7. Data: 2012-10-19 13:06:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Paź, 11:44, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    W dodatku można korzystać z pokoju w ramach wczasów. Własność hipoteczna. Koszt ok

    "Po" jest wlasnie istotne - zwracaja kapital czy jest sie dalej
    wlascicielem pokoju w zdekapitalizowanej nieruchomosci? Sto i wiecej
    lat beda te 10% warte realnie coraz mniej wyplacac?

    Wedlug mnie wiecej przeciw niz za.

  • 8. Data: 2012-10-19 20:11:00
    Od: ZbigN <z...@g...com>

    co o tym myślę:
    - przeczytać CAŁĄ UMOWĘ , potem spamować
    - idę o zakład, że wcześniejsze wyjście to spore kary
    - odsetki nie biorą się z braku ryzyka jak widać po forach
    - 200k do lodówki na 20 lat - dzięki. Mam inne plany.
    - a kto jest "gwarantem" tych 10% zysku - i czy na pewno nie policzy sobie 10
    rodzajów kosztów od obiektu ?

  • 9. Data: 2012-10-19 22:23:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-10-19 20:11, ZbigN pisze:

> [...]
    > - 200k do lodówki na 20 lat - dzięki. Mam inne plany.
    > - a kto jest "gwarantem" tych 10% zysku - i czy na pewno nie policzy sobie 10

    witam

    widzę, że niezłe bzdury tutaj wypisujecie, a teraz garść faktów:
    1. przedmiotem umowy jest nabycie (na własność) apartamentu w hotelu,
    pełna własność, księga wieczysta, udział w gruncie (tak samo jak się
    kupuje mieszkanie od dewelopera)
    2. wraz z umową kupna podpisuje się umowę dzierżawy ww. apartamentu, na
    20 lat
    3. przez 20 lat klient otrzymuje wypłaty dzierżawy w kwocie 10% wartości
    netto rocznie (wypłaty miesięczne lub kwartalne)
    4. po 3 latach wartość wypłat zaczyna być indeksowana
    5. tak samo jak mieszkanie, apartament W KAŻDEJ CHWILI MOŻNA SPRZEDAĆ,
    nowy właściciel wchodzi w prawa i obowiązki tego poprzedniego
    6. każdy właściciel ma możliwość korzystania z apartamentu przez 21 dni
    w roku (oczywiście poza sezonem wakacyjnym)

    macie jakieś pytania? zapraszam na priva albo piszcie tutaj, sprzedałem
    kilka ww. apartamentów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2012-10-19 23:36:51
    Od: ZbigN <z...@g...com>

    > pozdrawiam
    >
    > RobertS

    Mam jedno pytanie : ile Ci płacą za łapanie łosi ?