  • 1. Data: 2003-07-07 12:24:15
    Temat: Re: czeki w USD, albo money order do USA - gdzie ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:1w6oswp4bmj52.dlg@maqmba.company.com...

    www.bidpay.com

    www.paypal.com

    www.payingfast.com

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-07-07 12:43:17
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <1...@m...company.com>, Grendel wrote:

    > Mam 'ma?y' problem z przekazaniem drobnej kwoty do USA ($15). Do wyboru mam
    > albo czek potwierdzony, albo money order. Przeszed?em si? po bankach, ale
    > okazuje si?, ?e od d?u?szego czasu w naszym kraju mo?na kupiae ju? tylko
    > czeki w euro. Money order to jeszcze wi?kszy przekr?t - za przes?anie 15
    > dolarów musia?bym w jednej z firm, które sprawdza?em, zap?aciae drugie tyle
    > op?at manipulacyjnych.

    http://www.moneybookers.com

    Wplacasz tam karta, na przyklad Inteligo. Musisz najpierw wyslac im
    skan obu stron karty, podpisane oswiadzczenie i skan podpisanego przez
    Ciebie podpisem wyciagu. Jak Ci sie nie chce, to moge Ci zasilic konto
    Moneybookers, bo przeszedlem to.

    Kosztuje Cie to 3%. U mnie dodatkowo 5 zl za pomoc.

    Potem za 3.50 EUR mozesz im zlecic wyslanie czeku do USA. Bedzie to
    czek banku amerykanskiego.

    W sumie Cie to wyniesie okolo 4$.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-07-07 12:58:26
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bebonu$rj3$1@nemesis.news.tpi.pl>, plusz wrote:

    > www.bidpay.com

    To moze byc dobry pomysl.

    A to nie: http://www.paypalwarning.com http://www.paypalsucks.com

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Help protect Information Innovation against the Abuse of the Patent System
    http://swpat.ffii.org/index.en.html

  • 4. Data: 2003-07-07 17:47:09
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    www.neteller.com

    dokladnie tak samo jak moneynookers. szybko sprawenie i bezpiecznie.

    pozdr

  • 5. Data: 2003-07-07 21:11:17
    Temat: czeki w USD, albo money order do USA - gdzie ?
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    Witam !

[...]

    Jakieś pomysły ?.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 6. Data: 2003-07-07 22:54:23
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <becbnr$s09$1@szmaragd.futuro.pl>, DB07 wrote:
    > www.neteller.com
    >
    > dokladnie tak samo jak moneynookers. szybko sprawenie i bezpiecznie.

    Z ta roznica ze na moneybookers wszystko jest ladnie wyjasnione co i
    jak, a zeby zobaczyc tabele oplat i prowizji wystarczy raz kliknac ze
    strony glownej. A na tym http://www.neteller.com wszystko jest tak
    enigmatycznie, bez absolutnie zadnych konkretow. Mimo
    kilkunastominutowego przegladania ich stron nie udalo mi sie znalesc
    jakie sa metodwy wplat i wypla (pisze tylko ze jest ich 5), a tabeli
    oplat i prowizji tez nie uswiadczysz. Dziwne to jakies.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Sing a declaration against US invasion in Iraq:
    http://www.moveon.org/declaration/