  • 1. Data: 2003-07-07 11:48:25
    Temat: Różnica między lokatą o oprocent. stałym a zmiennym.
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    Może mi ktoś łatwo i szybko wytłumaczyć jaka jest różnica między lokatą o
    oprocentowaniu stałym a lokatą o oprocentowaniu zmiennym?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-07-07 12:39:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bebp9n$jt6$...@a...news.tpi.pl,
    Michał <m...@S...onet.pl>:
    > Może mi ktoś łatwo i szybko wytłumaczyć jaka jest różnica między
    > lokatą o oprocentowaniu stałym a lokatą o oprocentowaniu zmiennym?

    oprocentowanie *moze/nie moze* zmienic sie w czasie trwania okresu lokaty

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-07 12:51:21
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał" <m...@S...onet.pl> wrote in message
    > Może mi ktoś łatwo i szybko wytłumaczyć jaka jest różnica między lokatą o
    > oprocentowaniu stałym a lokatą o oprocentowaniu zmiennym?

    Zakladasz lokate na 5 lat
    1. stopa zmienna - % zmienia sie tak jak stopy % na rynku (mniej wiecej -
    zalezy na czym sa oparte)
    2. stala
    a) stopy rynkowe spadaja - jestes do przodu
    b) stopy rynkowe rosna - tracisz, bo jakbys zalozyl okate pozniej to bys
    zarobil wiecej.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-07-07 12:56:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bebq51$1frb$...@f...acn.pl,
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>:
> [...]
    > a) stopy rynkowe spadaja - jestes do przodu
    > b) stopy rynkowe rosna - tracisz, bo jakbys zalozyl okate pozniej to

    No ale przyklad mylacy, bo chyba nie ma staloprocentowych na 5 lat.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-07-07 13:06:58
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    > No ale przyklad mylacy, bo chyba nie ma staloprocentowych na 5 lat.

    To byl wyklad teoretyczny :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2003-07-08 09:11:40
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    > To byl wyklad teoretyczny :)

    I bardzo za niego dziękuje ;-) Teraz już wszystko jasne. Dzięki!

    pzdr,
    michal