  • 1. Data: 2003-07-07 11:37:38
    Temat: karta kredytowa KB
    Od: "PB" <b...@p...fm>

    Witam,
    jak długo trwa rozpatrzenie wniosku o wydanie tego super chipa? (Posiadam
    tam ROR).
    PB

  • 2. Data: 2003-07-07 11:47:57
    Temat: Re: karta kredytowa KB
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    PB wrote:
    > Witam,
    > jak długo trwa rozpatrzenie wniosku o wydanie tego super chipa?
    > (Posiadam tam ROR).

    Jakieś dwa-trzy tygodnie. Potem bywa ciekawie - PIN przysłali,
    a w oddziale karty jeszcze nie było, w sumie następny tydzień.

    Karta okazała się zresztą jeszcze bez chipa.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 3. Data: 2003-07-07 12:44:22
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jakieś dwa-trzy tygodnie. Potem bywa ciekawie - PIN przysłali,
    > a w oddziale karty jeszcze nie było, w sumie następny tydzień.
    > Karta okazała się zresztą jeszcze bez chipa.

    To po co ją odebrałeś!!!! Tensor1

    PS. Mój kolega czekał też dwa tygodnie ale oczywiście dostał z chipem. Ogólnie
    karta ta do najgorszych nie nalezy. Jak masz Visa Clasic, to kredytową
    dostaniesz za darmo do konca lipca. Jak nie, to z promocją chyba 50% opłaty za
    wydanie

  • 4. Data: 2003-07-07 13:05:00
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > To po co ją odebrałeś!!!! Tensor1

    Jakoś mi specjalnie na chipie nie zależało :-)
    Przypuszczam, że bez chipa, bo:
    a) wcześnie złożony wniosek
    b) wymiana obciążeniówek na kredytową (promocja)

    Swoją drogą, to zwrot kart obciążeniowych jest zabawny. Kartę dodatkową
    musi oddać jej posiadacz, przyniesienie jej przez posiadacza karty głównej
    nie działa.
    No i trzeba oddać zarówno główną, jak i dodatkową obciążeniówkę,
    a w promocji dodatkowej karty kredytowej nie ma.