  • 1. Data: 2005-11-29 22:23:01
    Temat: [mBank] Tak to Panu tylko w mLinii dopasuja...
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Witam,

    Wiem, ze troche OT, ale tylko troche.
    Wczoraj wszedlem do "oddzialu" mBanku na Placu Teatralnym w Warszawie.
    Poprosilem o wydrukowanie ze stron www umowy otwarcia rachunku eMakler (Pani
    miala drukarke, komputer i - jak podejrzewam - dostep do netu), powiedzialem
    Pani, ze w domu padla mi drukarka, a w pracy nie mam w ogole netu. Pani
    powiedziala, ze nie moze mi wydrukowac formularza umowy, ale moge zadzwonic
    do mLinii i oni wszystko zalatwia.

    Komentarz: glownym problem we wspolpracy z mBankiem to problem zawierania
    umow, po pierwsze z zalozenia troche to trwa, po drugie - co wynika z
    listy - umowy grzezna czasami gdzies w czelusciach banku. Wydaje sie zatem,
    ze jezeli w ogole powstaja placowki takiego banku w realu, powinny przede
    wszystkim miec mozliwosc "papierowej obslugi banku" (drukowanie formularzy
    umow, przyjmowanie dokumentow, w tym umow itd). Jezeli te realne placowki
    nie maja takiej mozliwosci to sens ich istenia jest mocno watpliwy.

    A tak na marginesie, gdyby Pani wczoraj miala mozliwosci wydrukowana mi
    formularza umowy, poczekania az wypelnie i przyjecia go ode mnie, bylbym
    pewnie zostal eKlientem, a teraz jak zobaczylem, ze bezplatny z zalozenia
    eMakler kosztuje 30 zl rocznie (przy czym ta informacja jest napisana
    drobnym druczkiem, jak - nie przymierzajac - w ofertach systemu
    argentynskiego), to sie jeszcze zastanowie, bo moze znajde cos tanszego.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2005-11-30 01:14:36
    Temat: Re: [mBank] Tak to Panu tylko w mLinii dopasuja...
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 29 Nov 2005 23:23:01 +0100, "Beniowa"
> [...]
    >drobnym druczkiem, jak - nie przymierzajac - w ofertach systemu
    >argentynskiego), to sie jeszcze zastanowie, bo moze znajde cos tanszego.

    mógłbyś rozwinąć? jakie 30 zł rocznie???

    PG

  • 3. Data: 2005-11-30 05:37:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > mógłbyś rozwinąć? jakie 30 zł rocznie???

    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/Taryfa_makler.p
    df

    Okazuje się, że w mBanku są dwie tabele - pełna
    (http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.htm
    l) i pełniejsza...

  • 4. Data: 2005-11-30 09:24:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/download/pdf/Taryfa_makler.p
    df

    > Okazuje się, że w mBanku są dwie tabele - pełna
> [...]
    W pełnej też jest .... ale, w tej obowiązującej do 10 października nie.
    No cóż, kiedyś ceniłem mBank za dobrą politykę informacyjną.
    Najwidoczniej przestało im na niej zależeć.
    KJ

  • 5. Data: 2005-11-30 10:20:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.plTOTEZWYWAL>

> [...]
    > No cóż, kiedyś ceniłem mBank za dobrą politykę informacyjną. Najwidoczniej

    ach te gwiazdeczki, hehe

  • 6. Data: 2005-11-30 10:57:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ach te gwiazdeczki, hehe
    Gwiazdeczki to jedno, a brak pochwalenia się zmianą tabeli 10-10-2005 to
    drugie. Gdy otwierałem, emaklera jakoś w lipcu, to ich nie było....
    KJ

  • 7. Data: 2005-11-30 12:33:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > On Tue, 29 Nov 2005 23:23:01 +0100, "Beniowa"

    > mógłbyś rozwinąć? jakie 30 zł rocznie???

    To jest opłata za 'zawracanie dupy' DIBRE ;-)
    czyli za założenie rachunku w celu:
    - 'nieużywania',
    - 'bycia trendi'
    - 'mania bo dają'
    - etc.

    więcej:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    30986&t=730986&v=t

  • 8. Data: 2005-11-30 12:58:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    > To jest opłata za 'zawracanie dupy' DIBRE ;-)
> [...]
    A to przepraszam, jak wchodził rachunek to nie wiedzieli, że ileś takich
    klientów będzie? Jakoś wtedy nie było tej opłaty.
    A jeśli się weźmie pod uwagę np. (Podkreślone moje) Czyli wyraźna
    sugestia, że założyć rechunek "na wszelki wypadek" można ....
    No cóż wszystko zgodnie z prawem, ale niesmak pozostaje ....

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    36,1#600

    Jaka jest minimalna kwota, aby założyć rachunek maklerski w mBanku?

    Nie ma minimalnej kwoty, której wymagamy przy otwieraniu rachunku
    maklerskiego.
    Możesz go uruchomić, nawet jeśli nie zamierzasz na razie inwestować na
    Giełdzie.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    KJ

  • 9. Data: 2005-11-30 12:58:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Gwiazdeczki to jedno, a brak pochwalenia się zmianą tabeli 10-10-2005 to
    > drugie. Gdy otwierałem, emaklera jakoś w lipcu, to ich nie było....

    Była ... w taryfie DIBRE,
    bo to właściwie jest opłata pobierana przez DIBRE,
    wcześniej była ... (ukryta ;-)) tylko w taryfie DIBRE.
    W skutek nacisków i dyskusji na forum,
    w pażdzierniku została 'pokazana' również w TOIP mBanku.

  • 10. Data: 2005-11-30 13:00:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    > Była ... w taryfie DIBRE,
    > bo to właściwie jest opłata pobierana przez DIBRE,

    Czyli jednak moje obawy z tamtego okresu, nt. ktoregoś punktu regulaminu
    okazały się słuszne ... :-( mBank schodzi na psy :-( niestety.
    KJ