eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe › Re: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
    From: "Telly Savalas" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
    Date: Sat, 2 Dec 2006 21:03:51 +0100

    "....co to..." news:eksl2j$u9q$1@news.dialog.net.pl

    > zachecam do opuszczenia Multibanku bo zaczyna traktowac starych klientow
    jak
    > TPSA ( z ktorej juz dawno zrezygnowalem)

    Nie jestem klientem Multibanku ale z tego co zdążyłem się zorientować to w
    tym banku takie podejście do klienta jest swoistego rodzaju normą.
    Z drugiej zaś strony mamy do czynienia ze swoistego rodzaju paradoksem.
    Mianowicie jakiś czas temu Multibank ogłosił, że na tle np. mBanku jego
    wyniki są dość mizerne dlatego też podwyższają prowizją aby jakoś uzupełnić
    swoje braki w zyskach :O
    Może lepszym rozwiązaniem było by zmienić podejście do klienta.

    PS. Dwóch moich znajomych pożegnało się z tym bankiem (konta indywidualne).
    Są teraz zadowoleni :)