  • 11. Data: 2003-04-13 14:58:01
    Temat: Re: czas na zmiany
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "miecz" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > na innym wątku (ten wydaje się bardziej adekwatny)
    >
    > Mam opracowaną teraz taką strategię:
    > - mBank emax (do trzymania oszczędnosci) + ekonoto (visa electron) - 0 zł
    > opłat i oprocentowanie a-vista 5, teraz 4,8 %
    > - PekaoSA ROR (do wypłaty gotówki przelewanej z mBanku) - 0 zł opłat
    > - WBK - wypukła VISA - tu niestety 50 zł opłaty rocznej (ale podobno wkrótce
    > ma być w mBanku - ciekawe za ile)
    > - citibank z CitiOne i z wymaganą kwotą na koncie (na lokacie aż 6% -
    > załapałem się) - 0 zł opłat za wszystkie operacje (przelewy z Internetu z

    To sie chyba nazywa 'mania przesladowcza" i sie nadaje do leczenia.

  • 12. Data: 2003-04-13 22:40:19
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Apr 2003 16:58:01 +0200, "jo44" <j...@o...pl>
    napisał(a):

    >To sie chyba nazywa 'mania przesladowcza" i sie nadaje do leczenia.

    Do leczenia nadaje się bierność na poczynania banków.

    Jeśli bank każe sobie płacic za coś czego
    nie potrzebuje, to po co ma to robić ?
    Jeśli inny bank da mu to "za darmo", to po co ma przepłacać ?

    BAH (który pożegnał PKO BP).

  • 13. Data: 2003-04-13 22:51:08
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    miecz <h...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > opłat i oprocentowanie a-vista 5, teraz 4,8 %
    > - PekaoSA ROR (do wypłaty gotówki przelewanej z mBanku) - 0 zł opłat

    Ale Pekaes się wycwanił i ostatnio dwukrotnie mi się zdarzyło, że
    przelew, który z mBanku wyszedł pierwszą sesją KIR-u, na koncie w
    pekaesie był dopiero na następny dzień.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 14. Data: 2003-04-14 05:41:36
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Myślę, że Pekao liczyło się z tym, że część klientów odejdzie po
    > podwyżkach, ale i tak zarobią swoje na tych co zostali. Na pewno
    > najbardziej dotkliwe jest odchodzenie VIPów.

    A ja myślę, że podwyżki to może być "czyszczenie" bazy klientów. Odejdą ci,
    którym za drogo. A ci, którzy mają na to rezerwę, zostają.

    MaciejK

  • 15. Data: 2003-04-14 07:12:23
    Od: k...@...pl

    Ja też dołączyłem w tym miesiącu do klubu byłych klientów Pekao SA.

    Jeśli wziąć pod uwagę ilość postów to wygląda to na prawdziwy eksodus. :-)

    Niestety dotyczy on chyba tylko bardziej mobilnych klientów.
    Przeciętny "Kowalski" trochę postęka (jeśli wogóle) i dalej będzie bulił jak za
    mokre żyto i wystawał godziny w kolejkach w oczekiwaniu na łaskawą obsługę.

  • 16. Data: 2003-04-14 07:19:13
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ja też dołączyłem w tym miesiącu do klubu byłych klientów Pekao SA.
    > Jeśli wziąć pod uwagę ilość postów to wygląda to na prawdziwy eksodus. :-)

    Albo na to ze klienci innych bankow przy odchodzeniu sie nie chwala na pbb
    :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 17. Data: 2003-04-14 11:23:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <k...@...pl> napisał:

> [...]
    za
    > mokre żyto i wystawał godziny w kolejkach w oczekiwaniu na łaskawą obsługę.

    To na pocieszenie dla wytrwalych klientow pekaosa:
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030414/ekonomia/ekon
    omia_a_10.html

    "Spośród banków uwzględnionych w naszym podsumowaniu tylko PKO BP zdecydował się
    na obniżenie oprocentowania kredytów dla posiadaczy kont osobistych. Wynosi ono
    obecnie w tym banku od 13,75 proc. w skali roku. Zdecydowanie najkorzystniejszą
    ofertę na rynku w tym zakresie ma Multibank - detaliczne ramię BRE Banku - w
    którym pożyczka dla posiadaczy kont osobistych jest obecnie oprocentowana na
    poziomie 11,5 proc. w skali roku.

    Bank Pekao SA nie zmieniał oprocentowania tych kredytów od połowy listopada.
    - Jest to jedna z najbardziej ryzykownych z punktu widzenia banku pożyczek. Nie
    sądzę, aby jej oprocentowanie miało w najbliższym czasie znacząco zmaleć -
    powiedział "Rz" Sebastian Łuczak, rzecznik prasowy Pekao SA".

    ;-))))))))

  • 18. Data: 2003-04-14 13:06:01
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

> [...]
    > sądzę, aby jej oprocentowanie miało w najbliższym czasie znacząco zmaleć -
    > powiedział "Rz" Sebastian Łuczak, rzecznik prasowy Pekao SA".

    Hehehe, no to mam nadzieje ze niedlugo okaze sie, ze niezmienianie
    oprocentowania przez pol roku okaze sie najbardziej ryzykowna decyzja dla
    tego kto ja podjal.
    Coraz bardziej zaluje, ze odszedlem stamtad miesiac temu, zamiast rok i
    miesiac.
    Bank nie zona, zmienic mozna znacznie latwiej i nie trzeba sie tego bac ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 19. Data: 2003-04-14 13:51:53
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "citi69" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > no i stało się po ponad 9 latach zamykam konto (VIP) linie debetowe, karty
    > generalnie wszystkie powiązania z PKO SA - po dłuższych namysłach
    > stwierdziłem, że nie warto dłużej przynosić im zysków za marne 25pb % i 17
    > PLN opłaty + dodatki.
    > Z moich znajomych jeszcze dwie osoby zamykają konto w tym tygodniu (2x
    Vip)
    > Oto odpowiedz na pytanie czy "naród" da się wyzyskiwać bez końca.Ciekawe
    > jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?

    No to witaj w klubie!
    W ogole to ostatnio dochodze do wniosku, ze na p.b.b. wrecz WYPADA odejsc z
    PekaoSA ;-)

    Ja odszedlem do Multibanku, jak na razie bardzo sobie chwale. Mam to samo co
    mialem na VIP tylko lepiej i wiecej. Przede wszystkim dostep do konta przez
    Internet, wiec podstawowy argument dla ktorego zalozylem VIPa (kolejki przed
    okienkiem) odpadl. Oprocentowanie lokat i kredytow lepsze o klase. Wszystko
    za 7PLN/mies.

    Zrobilem tylko jedna rzecz zbyt pochopnie - wzialem sobie karte Visa Credit.
    W kraju i internecie jest OK, ale przy zakupach w Euro przeliczaja
    dwukrotnie - przez USD i EUR i wychodzi to troche drozej. Ostatnio kupowalem
    cos we Frankfurcie, kurs po przeliczeniu przez USD wyszedl 4,47EUR a w tym
    czasie kurs średni NBP w EUR=4,33.
    Wiec jesli masz zamiar jezdzic po krajach strefy EUR to poszukaj raczej KK
    Mastercard, moze w Citi, albo Visy w PKo BP - podobno jest przeliczana
    bezpośrednio z EUR.

  • 20. Data: 2003-04-14 14:05:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Danio"
    > Wiec jesli masz zamiar jezdzic po krajach strefy EUR to poszukaj raczej KK
    > Mastercard, moze w Citi, albo Visy w PKo BP - podobno jest przeliczana
    > bezpośrednio z EUR.

    jesli chodzi o MC to zgoda - dowolny, byle prowizja byla stałą kwotą a nie %
    a to spełnia chyba tylko citi

    natomiast co do PKOBP to racja ze ich VE rozliczana jest przez EUR
    ALE - uzywają kursu sprzedaży PIENIEDZY a nie dewiz (juz masz 2% w plecy)
    i epirycznie sprawdzone, ze Inteligo wychodzi taniej. Jest to tez PKOBP ale
    ma ponadto 25 prowizji a nie 2,5%.

    Najlepsza z kart VE jest jednak VE Millennium
    *** blad ***