  • 31. Data: 2003-04-15 09:40:00
    Temat: Darmowy ROR w pekaosa, było: czas na zmiany
    Od: "Michał M" <m...@h...pl>

    Użytkownik "miecz" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b7brmv$1p23$1@foka.acn.pl...
    > Pozwolę sobie wrzucić tu mój pomysł na darmową bankowość, który
    przedstawiłem
    > na innym wątku (ten wydaje się bardziej adekwatny)
    >
    > Mam opracowaną teraz taką strategię:
    > - mBank emax (do trzymania oszczędnosci) + ekonoto (visa electron) - 0 zł
    > opłat i oprocentowanie a-vista 5, teraz 4,8 %
    > - PekaoSA ROR (do wypłaty gotówki przelewanej z mBanku) - 0 zł opłat
    Co to za ROR? Czy moze a'vista z karta IKM tylko? Czy do tego jest karta
    bankomatowa?

    Michał M

  • 32. Data: 2003-04-15 15:47:45
    Temat: Re: Darmowy ROR w pekaosa, było: czas na zmiany
    Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>

    > Co to za ROR? Czy moze a'vista z karta IKM tylko? Czy do tego jest
    > karta bankomatowa?

    Wlasnie takie konto jest oferowane w pekao sa - tylko z ikm, ale za to bez
    oplat. Takie konto jest idealne do wybrania wiekszej gotowki z mBanku czy
    Inteligo.

    Pzdr.
    Shield.

  • 33. Data: 2003-04-15 15:56:41
    Temat: Re: czas na zmiany
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał:

    > Zwróć uwagę, że ten tekst pochodzi z przed ponad roku i stanowisko
    > mBanku w tej kwestii mogło się już wielokrotnie zmienić.

    Hehe to zaczekajmy na wprowadzenie KK mB ;-)) Ciekaw jestem czy drugi m***bank -
    Multi - też pójdzie tym śladem ;-)