  • 21. Data: 2011-10-22 17:43:11
    Temat: Re: cos prostszego od książki Eldera
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

    > kc in news:j7tel6$j0b$1@inews.gazeta.pl
    > [............]
    >

    > o, widzisz, to juz cos. jeszcze żeby cos z tego (for dummies) w PL wydali w
    > wersji polskiej (ma kluczowe znaczenie ze wzgledu na branżowe slownictwo)
    > juz niezle by bylo.

    To może klepnij najpierw na amazonie "English for dummies"? Napewno coś
    wyskoczy

    kc

  • 22. Data: 2011-10-22 19:38:11
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > Endriu in news:j7toqo$g76$1@usenet.news.interia.pl
    >

    > ano :)
    >
    > a poki co, to wydaje sie, że to, co podpowiedzial sys29, ksiazka Komara,
    > to chyba jest to. Oczywiscie ta wersja "... po latach". Ale moze jest
    > jeszcze jakas inna? kto wie.

    lata pracy albo kosmiczny fart

  • 23. Data: 2011-10-23 02:11:04
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    kc in news:j7uues$hmp$1@inews.gazeta.pl
    > ladna
    > Chcesz zakończyć figurą? To ją masz. Aposjopeza. Pasuje? Idź szukaj
    > innych figur na pl.senior, pl.medycyna, pl.psychologia, pl.uroda, itp.
    > Tam możesz zadawać swoje idiotyczne pytania do woli.
    > kc

    nawet nie probuj zaprzeczac: masz klopoty ze soba. pisza o tym. w ksiazkach
    nie for dummies.

  • 24. Data: 2011-10-23 05:10:24
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

    > nawet nie probuj zaprzeczac: masz klopoty ze soba. pisza o tym. w ksiazkach
    > nie for dummies.

    lekarzu, lecz się sam, bo masz tyle kłopotów, że nawet internet nie może
    pomieścić:

    http://www.grupy.senior.pl/,author,%221634Racine%22+
    %3C1634%40Racine.pl%
    3E,ex,1,4.html