  • 1. Data: 2011-10-18 21:03:44
    Temat: silver
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    myślisz root, że klopią na 29?

  • 2. Data: 2011-10-18 21:22:17
    Temat: Re: silver
    Od: root <m...@y...com>

    On 18 Paź, 23:03, "skippy" <s...@t...moon> wrote:
    > my lisz root, e klopi na 29?

    Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.
    Ostatnio mimo pewnych problemow zarobilem na goldzie i sylwku a nawet
    NZDUSD przynioslo zysk. Ale nie wiem skippy. Ostatnio malo sie
    interesuje nowinkami ze swiata wielkiego biznesu,

  • 3. Data: 2011-10-18 21:52:31
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    >Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.
    >Ostatnio mimo pewnych problemow zarobilem na goldzie i sylwku a nawet

    no to dobrze

    >Ale nie wiem skippy. Ostatnio malo sie
    >interesuje nowinkami ze swiata wielkiego biznesu,

    może dlatego:)

  • 4. Data: 2011-10-18 22:06:40
    Od: root <m...@y...com>

    On 18 Paź, 23:52, "skippy" <s...@t...moon> wrote:
    > U ytkownik "root" <m...@y...com> napisa w wiadomo
    cinews:17521c05-0041-4874-b60c-fc3807be0b21@g16g2000
    yqi.googlegroups.com...

    > no to dobrze

    > mo e dlatego:)

    Absolutna racja. Im mniej gram a trzymam male(bezpieczne) pozycje
    dlugo, tym wiecej zarabiam. Nie chce zapeszyc ale poki co to caly ten
    rok byl dla mnie bardzo udany. Ostatnio mialem maly kryzys ale minelo.
    Spokoj i niezmienianie pogladow kazdego dnia przynosi efekty. A jak sa
    efekty to wraca pewnosc siebie w dobrym znaczeniu tych slow..

  • 5. Data: 2011-10-19 05:49:38
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@n...pl>

    A ja myślę, że 16$ w przyszłym roku.

  • 6. Data: 2011-10-19 07:27:39
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mysle ze jak ma sklopic to gdzies na 21, ale ja jestem dobrej mysli.

    Mówicie o tym wykresie ?.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6eccf59801
    84eacc.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-10-19 07:50:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    O kurna chata chyba idzie rzeź .....

    http://ifutures.pl/2011-komentarze-sesj-rodow-t3360.
    html#p21905

    "[...] Zwrócił ktoś uwagę że korsarz wczoraj zmniejszył udział w LOP?
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-10-19 08:51:57
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Mówicie o tym wykresie ?.
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6eccf59801
    84eacc.html

    si

  • 9. Data: 2011-10-19 10:49:20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 07:49:38 +0200, DJ(Dominik) napisał(a):

    > A ja myślę, że 16$ w przyszłym roku.
    Nic nie jest wykluczone. Trzeba jednak przyjac jakies zalozenie. Ja
    przyjmuje ze raczej bedzie odwrotnie i pojdzie w gore. Np. zwiazane ze
    srebrem zloto osiagnelo poziom 1600 z hakiem i wg moich przekonan to jest
    silny (fundamentalny) poziom wsparcia. Wynika on ze zdecydowanego popytu na
    zloto po tych cenach ze strony multimilionerow z krajow "wschodzących"
    (Indie, Chiny). Jesli jednak to nie wystarczy, to cholera wie co bedzie.
    Zreszta dokladna cena i tak zalezy jeszcze od kursow wymiany, rewolucji,
    kryzysow i malych kryzysikow a takze do stanu zdrowia Bernanke, Angeli
    Merkel i kilku innych prominentnych osob na tym świecie. Tego nie
    przewidzimy. Trzeba jednak przyjac zalozenie.

  • 10. Data: 2011-10-19 19:36:25
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    html#p21905

    > "[...] Zwrócił ktoś uwagę że korsarz wczoraj zmniejszył udział w LOP?

    Idzie. Z powodu czarnych kresek i odległości między szczytami (33 sesje)
    powinniśmy dotknąć w przyszłym tygodniu dotknąć niebieskiej linii:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7f271b1fbbd33e
    .html

    Niecierpliwie czekam.

    pozdrawiam