  • 1. Data: 2011-10-20 02:09:27
    Temat: cos prostszego od książki Eldera
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą od
    klasycznej Eldera?
    wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową,
    itd.

  • 2. Data: 2011-10-20 13:33:30
    Temat: Re: cos prostszego od książki Eldera
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:j7nvu5$jr9$1@inews.gazeta.pl
    > czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą
    > od klasycznej Eldera?
    > wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją
    > gieldową, itd.

    nic nigdy i nikt? hm. czyli nie czytamy.

  • 3. Data: 2011-10-20 14:00:51
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

> [...]
    > klasycznej Eldera?
    > wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową,

    IMHO najlepsza jest "Sztuka spekulacji po latach" - Zenon Komar.
    Poniżej w wątku "Endriu" przepisałem spis treści.

    pozdr.
    sys29

  • 4. Data: 2011-10-20 17:02:04
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

> [...]
    > klasycznej Eldera?
    > wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową,

    Tu znajdziesz w miarę proste przesłanie dla początkującego inwestora :

    http://www.youtube.com/watch?v=38bEi8wnXJA&feature=r
    elated

    :)

    pozdrawiam
    kc

  • 5. Data: 2011-10-20 21:03:12
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    kc in news:j7pk6b$60c$1@inews.gazeta.pl
    > Tu znajdziesz w miarę proste przesłanie dla początkującego inwestora :
    > http://www.youtube.com/watch?v=38bEi8wnXJA&feature=r
    elated

    nawet nie ogladam,bo nie pytam o przeslanie,pouczanie - pytam o cos
    konkretnego.

  • 6. Data: 2011-10-20 21:04:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    sys29 in news:j7p9ij$6lj$1@inews.gazeta.pl
    > IMHO najlepsza jest "Sztuka spekulacji po latach" - Zenon Komar.
    > Poniżej w wątku "Endriu" przepisałem spis treści.
    > pozdr.
    > sys29

    thx, wydaje sie (po spisie tresci) warta przejrzenia.

  • 7. Data: 2011-10-21 00:21:45
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    sys29 in news:j7p9ij$6lj$1@inews.gazeta.pl
    [...............]
    > IMHO najlepsza jest "Sztuka spekulacji po latach" - Zenon Komar.

    chyba faktycznie jest ok, wypada tylko troche poczekac, az w sieci bedzie :)
    bardzo wspolczesne dwutomowe wydanie z br. roku ("... po latach"), póki co -
    pełno tego pierwszego, zdaje sie z 1993 ("Sztuka spekulacji").

  • 8. Data: 2011-10-21 08:28:55
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :) bardzo wspolczesne dwutomowe wydanie z br. roku ("... po latach"), póki
    > co - pełno tego pierwszego, zdaje sie z 1993 ("Sztuka spekulacji").

    nie ośmieszaj sie

  • 9. Data: 2011-10-21 08:30:18
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

    > nie ośmieszaj sie

    to nie jest grupa "warez"

  • 10. Data: 2011-10-21 08:33:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > klasycznej Eldera?
    > wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową,

    Masz tu na poczatek ....

    http://torrenty.org/torcache/139783_2.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/