  • 1. Data: 2011-10-19 17:43:19
    Temat: Re Futra - jak się pozbyć
    Od: root <r...@v...pl>

    Spróbowałem -1 Subject FUTRA
    ale nic nie daje. Help me!!!!!!

  • 2. Data: 2011-10-19 17:44:27
    Temat: Re: Re Futra - jak się pozbyć
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 19:43:19 +0200, root napisał(a):

    > Spróbowałem -1 Subject FUTRA
    > ale nic nie daje. Help me!!!!!!

    To znaczy działa tylko na mój post. Zbanowałem się :(((((

  • 3. Data: 2011-10-19 17:45:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Spróbowałem -1 Subject FUTRA
    > ale nic nie daje. Help me!!!!!!

    Root chcesz stracić to co najlepsze z tej grupy ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-10-19 17:48:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 19:45:17 +0200, Endriu napisał(a):

    > Root chcesz stracić to co najlepsze z tej grupy ...

    Endriu Przyjacielu, ja już nic nie widzę, nawet swoich postów. Sam siebie
    "zignorowałem"

  • 5. Data: 2011-10-19 17:57:03
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 19:48:32 +0200, root napisał(a):

    > Endriu Przyjacielu, ja już nic nie widzę, nawet swoich postów. Sam siebie
    > "zignorowałem"

    próba mikrofonu

  • 6. Data: 2011-10-19 21:04:13
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Root chcesz stracić to co najlepsze z tej grupy ...

    strzał w stope czy też może lepiej oglądać losowanie

  • 7. Data: 2011-10-20 06:39:50
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > strzał w stope czy też może lepiej oglądać losowanie

    No wiesz, kolega Sys 29 wali prawie jak snajper, ale najlepsze zaczyna się
    gdy zaczyna pudłować :).

    Do Totusa
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/c
    90158f21985a75f?hl=pl

    "[...] Jak widać ostatnio w konkursie nie idzie mi najlepiej. Czasem
    kompletnie tracę wyczucie rynku. Na przykład dzisiaj pomyliłem się aż o 21
    punktów. ( Pierwsze co pomyślałem, gdy zobaczyłem open
    to - "chyba ich popierdoliło" ... i wziąłem S na FW40 ). [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-10-29 23:08:44
    Temat: Re: Re Futra
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    root <r...@v...pl> wrote:

    > Spróbowałem -1 Subject FUTRA
    > ale nic nie daje. Help me!!!!!!

    Przerzuć się na uzywanie porządnego czytnika, najlepiej gnusa i wtedy
    wpisz coś takiego w pliku pl.biznes.wgpw.SCORE:

    ((mark -10.0)
    ("subject" ("FUTRA" -11 nil s))
    )

    Dzięki czemu wszystkie tematy ze słowem "FUTRA" będą automatycznie
    oznaczone jako przeczytane. Jeśli chcesz aby nie tylko były oznaczane,
    ale żeby w ogóle ich nie bylo widać to zamień słowo "mark" na
    "mark-and-expunge".

    --
    jimmij