  • 11. Data: 2011-10-21 17:36:47
    Temat: Re: cos prostszego od książki Eldera
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

    > kc in news:j7pk6b$60c$1@inews.gazeta.pl
    >

    > nawet nie ogladam,bo nie pytam o przeslanie,pouczanie - pytam o cos
    > konkretnego.

    Uparty! Napisałeś, że chcesz spekulować, a szukasz prostych metod.Zamiast od
    książek zacznij więc od rysowania kresek,śledzenie średnich 15 i 45
    sesyjnych. To są najprostsze metody. Odpowiedz sobie na przykład na pytanie:
    co powstrzymało ostatnie wzrosty, co powstrzymało wczorajszy spadek? Ja to
    wszystko wiem, a mimo to jest to wiedza zbyt mała by zarabiać przyzwoicie.To
    trzeba wiedzieć przed faktem, nie po. Jeżeli nie potrafisz odpowiedzieć na
    moje dwa pytania, daruj sobie giełdę i zajmij się czymś innym. Na giełdzie
    możesz mieć szczęście tylko jeden raz,góra dwa.

    pozdrawiam
    kc

  • 12. Data: 2011-10-21 22:21:13
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    kc in news:j7sajf$lfm$1@inews.gazeta.pl
    [.........]
    > Uparty! Napisałeś, że chcesz spekulować,

    Nie napisalem.

    Napisalem: czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale
    prostszą od
    klasycznej Eldera? wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze
    spekulacją gieldową.

    Czy rozumiesz to rozbudowane zdanie? Proste jest :)

    > Zamiast od książek zacznij więc od rysowania kresek,

    Ale ja nie pytalem od czego zacząć. Pytalem O KSIĄŻKĘ.

> [...]
    > faktem, nie po. Jeżeli nie potrafisz odpowiedzieć na moje dwa pytania,
    > daruj sobie giełdę i zajmij się czymś innym. Na giełdzie możesz mieć

    to ciekawe dramaty, o ktorych piszesz, ale ja pytalem O KSIĄŻKĘ :)

  • 13. Data: 2011-10-21 22:21:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Endriu in news:j7raq0$jb7$1@usenet.news.interia.pl
    > Masz tu na poczatek ....
    > http://torrenty.org/torcache/139783_2.html

    ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji
    napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na
    cokolwiek? :)

  • 14. Data: 2011-10-21 22:22:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    skippy in news:j7rag9$d5c$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > nie ośmieszaj sie

    po pierwsze: przejrzyj emotikony w moim poscie. po drugie: lepiej sie nad
    ich/jego sensem zastanow zanim napiszesz podobnie blyskotliwa bzdure
    jeszcze raz.
    btw:
    podstawowa uwaga: jesli masz watpliwosci (lub tym gorzej - nie masz)
    czy ksiazka _legalnie_ w PL wydana i potem _pobrana_ z sieci jest książką
    ukradzioną, to odsylam do uregulowan prawnych w PL obowiazujacych w tej
    kwestii. Hint1: nie jest ukradzioną. Hint2: tylko nie pomyl udostepniania z
    pobieraniem z sieci. Nie pomyl.

  • 15. Data: 2011-10-21 22:30:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    kc in news:j7sajf$lfm$1@inews.gazeta.pl
    [..................]
    > co powstrzymało ostatnie wzrosty, co
    > powstrzymało wczorajszy spadek? Ja to wszystko wiem,

    to napisz - dlaczego? sie przynajmniej dowiedza ci, ktorzy wstydza sie o to
    zapytac madrzejszych. I bedzie jakis pozytek na grupie. A my zamkniemy ladna
    figura pouczajaca rozmowe.

  • 16. Data: 2011-10-22 03:52:06
    Od: "kc " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale ja nie pytalem od czego zacząć. Pytalem O KSIĄŻKĘ.

    > to ciekawe dramaty, o ktorych piszesz, ale ja pytalem O KSIĄŻKĘ :)

    Nie dramaty, tylko rady "dobrego wujka". Jeżeli nie chcesz spekulować, to
    pewnie chcesz być dobrym wujkiem i zrobić prezent pod choinkę.(jako
    beletrystykę?)

    W takim przypadku ja chyba jestem lepszym wujkiem.

    Ale, pytasz, masz, całą serię:

    http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_15/180-2720
    902-1774329?url=search-
    alias%3Daps&field-keywords=stock+exchange+for+dummie
    s&sprefix=stock+exchange+

    skopiuj sobie cały link, bo nie chce mi się skracać, lub wpisz w wyszukiwarkę
    amazon.com frazę "stock exchange for dummies"

    kc

  • 17. Data: 2011-10-22 06:45:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji
    > napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na
    > cokolwiek? :)

    Bądź tu człowieku dobry ....

    P.S. Fajne sa te komentarze pod tym torentem:

    "
    [...] Prognozy gospodarcze powinny być publikowane razem z horoskopami- na
    ostatniej stronie gazety.[...]".

    "[...]"A ma ktoś może jakiś program o inwestowaniu na PC.[...]."

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-10-22 17:24:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Endriu in news:j7toqo$g76$1@usenet.news.interia.pl
    > Bądź tu człowieku dobry ....

    ano :)

    a poki co, to wydaje sie, że to, co podpowiedzial sys29, ksiazka Komara, to
    chyba jest to. Oczywiscie ta wersja "... po latach". Ale moze jest jeszcze
    jakas inna? kto wie.

  • 19. Data: 2011-10-22 17:27:31
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    kc in news:j7tel6$j0b$1@inews.gazeta.pl
    [............]
> [...]
    > http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_15/180-2720
    902-1774329?url=search
    > - alias%3Daps&field-keywords=stock+exchange+for+dummie

    o, widzisz, to juz cos. jeszcze żeby cos z tego (for dummies) w PL wydali w
    wersji polskiej (ma kluczowe znaczenie ze wzgledu na branżowe slownictwo) to
    juz niezle by bylo.

  • 20. Data: 2011-10-22 17:27:56
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

> [...]
    > zapytac madrzejszych. I bedzie jakis pozytek na grupie. A my zamkniemy

    Chcesz zakończyć figurą? To ją masz. Aposjopeza. Pasuje? Idź szukaj innych
    figur na pl.senior, pl.medycyna, pl.psychologia, pl.uroda, itp. Tam możesz
    zadawać swoje idiotyczne pytania do woli.

    kc