  • 1. Data: 2002-08-20 10:02:46
    Temat: co zrobic z 3500$ ???
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    Witam !

    Jak w temacie - mam taka kwote wolno lezaca 'w skarpecie',
    i nie wiem co za bardzo z nia zrobic, zeby jakos pomnozyc !
    Lokaty walutowe wogole nie wchodza w gre, bo po 12 miesiacach
    moge dostac najwyzej 60 $, a z drugiej strony nie chcialbym
    pakowac sie w inwestycje o duzym ryzyku !
    Poradzcie cos , albo dajcie jakies wskazowki, bo szkoda lezacej kaski.

    Pozdrawiam

    sap

  • 2. Data: 2002-08-20 10:36:33
    Temat: Re: co zrobic z 3500$ ???
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "SapeR" <s...@e...com> wrote in message
> [...]
    > pakowac sie w inwestycje o duzym ryzyku !
    > Poradzcie cos , albo dajcie jakies wskazowki, bo szkoda lezacej kaski.

    jeśli wierzysz, że dolar pójdzie w górę , to zostaje tylko lokata (od 60$
    odsetek odlicz podatek i dolicz ewentualne różnice kursowe)

    a jeśli sądzisz, że w polsce nie będzie upadku gospodarki i dużej utraty
    wartości złotówki, to chyba opłaci się sprzedać dolary i włożyć złotówki na
    lokatę w mBanku lub bezpieczny fundusz inwestycyjny (np. www.seb.pl)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-20 10:55:52
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

> [...]
    >
    > a jeśli sądzisz, że w polsce nie będzie upadku gospodarki i dużej utraty
    > wartości złotówki, to chyba opłaci się sprzedać dolary i włożyć złotówki

    Dzieki za Re:, ale raczej nie chcialbym sprzedawac tej waluty, tylko ja
    jakos zainwestowac i otrzymac spowrotem w $ !

    pozdro

    sap

    PS. widze, ze jednak lepiej, zeby lezaly 'w skarpeciaku' !:(((((

  • 4. Data: 2002-08-20 11:23:25
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > Dzieki za Re:, ale raczej nie chcialbym sprzedawac tej waluty, tylko ja
    > jakos zainwestowac i otrzymac spowrotem w $ !
    [..............]
    > PS. widze, ze jednak lepiej, zeby lezaly 'w skarpeciaku' !:(((((

    nie za bardzo rozumiem

    skoro ma leżeć w skarpecie i masz z tego nic nie mieć to chyba lepiej dostać
    60 USD ...

    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-20 11:54:52
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:ajt8n0$gnr$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > [..............]
    >

    > nie za bardzo rozumiem
    >
    > skoro ma leżeć w skarpecie i masz z tego nic nie mieć to chyba lepiej

    najlepiej przepic - nie bedzie problemu z zastanaianiem sie czy gospodarka
    padnie czy nie, czy wymieniac czy nie, czy wkladac na lokate czy nie

  • 6. Data: 2002-08-20 12:34:59
    Temat: Odp: co zrobic z 3500$ ???
    Od: "<coby>" <n...@n...pl>

    Użytkownik Canapca <m...@U...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajtam6$st6$...@n...tpi.pl...

    > najlepiej przepic - nie bedzie problemu z zastanaianiem sie czy gospodarka
    > padnie czy nie, czy wymieniac czy nie, czy wkladac na lokate czy nie

    i wtedy przynajmniej pieniądze są zainwestowane na 40 %. kto inny udziela
    takiego oprocentowania (i jeszcze wpadnie pare pln przy skupie butelek)

  • 7. Data: 2002-08-20 15:21:59
    Od: "paulos23" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Canapca" <m...@U...pl> napisał w wiadomości

    > najlepiej przepic - nie bedzie problemu z zastanaianiem sie czy gospodarka
    > padnie czy nie, czy wymieniac czy nie, czy wkladac na lokate czy nie

    W USA krąży teraz podobno kawał:
    Co można było zrobić z 1000 $?
    1. Zainwestować w akcje:
    Gdybyś kupił Enronu miałbyś teraz 16,5 $
    Gdybyś kupił WorldCom'u miałbyś teraz 4 $

    2. Kupić za nie piwo i sprzedać potem puste puszki - miałbyś teraz 214 $

    --
    paulos23

  • 8. Data: 2002-08-20 18:48:16
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > i wtedy przynajmniej pieniądze są zainwestowane na 40 %. kto inny udziela
    > takiego oprocentowania (i jeszcze wpadnie pare pln przy skupie butelek)

    A ponadto jest to czyn społecznie pożyteczny (akcyza); człowiek spotyka
    ciekawych osobników i rozwija się intelektualnie. Same plusy. Nie ma to,
    jak inwestować w siebie.

    Pzdr: Dogbert

  • 9. Data: 2002-08-20 19:15:45
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Canapca" <m...@U...pl> wrote in message
    > najlepiej przepic - nie bedzie problemu z zastanaianiem sie czy gospodarka
    > padnie czy nie, czy wymieniac czy nie, czy wkladac na lokate czy nie

    no tak
    a później ustawić się do kolejki po zasiłek, do bezpłatnego lekarza,
    zagłosować na samoobronę, pójść na blokadę ... stale protestować i
    narzekać...
    a nie lepiej za młodu nie stać pod budką z piwem tylko zostawić pieniądze na
    przyszłość ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski