  • 1. Data: 2002-08-19 19:55:02
    Temat: Czy BRE znow dofinansuje PO ?
    Od: d...@p...onet.pl

    Zblizaja sie wybory samorzadowe. Ciekawe , czy tak jak rok temu do sejmu
    BRE udzieli kredytu przywodcom Platformy na samorzadowa kampanie wyborcza
    (z dobrze poinformaowanego zrodla) ?

  • 2. Data: 2002-08-19 20:11:34
    Temat: Re: Czy BRE znow dofinansuje PO ?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Zblizaja sie wybory samorzadowe. Ciekawe , czy tak jak rok temu do sejmu
    > BRE udzieli kredytu przywodcom Platformy na samorzadowa kampanie wyborcza
    > (z dobrze poinformaowanego zrodla) ?

    Chciałbym zobaczyć wniosek kredytowy w takiej sprawie, a także
    dowiedzieć się, co stanowi zabezpieczenie kredytu. Kredyt kosztuje -
    ciekawe, co się dzieje, jak inwestycja się nie uda? Nie specjalnie
    interesuje mnie to w kontekście konkretnej partii czy banku - bardziej
    ekscytujący wydaje się być formalizm takiej operacji ;-)

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-08-19 20:26:55
    Od: d...@p...onet.pl

    Zabezpieczenie wekslem in blanco każdego z "trojcy" PO wraz z zonami
    Tylko co BRE ma w zamian ?