  • 1. Data: 2002-08-20 08:02:34
    Temat: Lukas Bank nie ufa klientom
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Witam
    Jest sobie strona internetowa Lukas Banku a na niej wykaz bezprowizyjnych
    bankomatów - czyli bankomatów BZWBK. Będąc kiedyś w placówce Lukas Banku w
    Chełmie wypłacałem gotówkę w oddziale. Gdy pani wypłaciła mi pieniądze
    zapytała mnie ze ździwieniem dlaczego wypłacam pieniądze w placówce skoro
    kilkaset metrów dalej jest bankomat. Ja jej na to, jak to możliwe przecież
    na stronach Lukasa nie ma takiej informacji.
    W związku z tym miesiąc temu zadzwoniłem na Lukas linię aby podzielić się z
    bankiem tą radosną informacją o nowym bezprowizyjnym bankomacie. Pani
    obiecała, że lada moment uaktualnią stronę z wykazem bankomatów.
    Minął lada moment czyli miesiąc zmian brak.
    Dzwonię ponownie na Lukas linię i pytam się co jest. Tym razem wersja jest
    taka, że oni uaktualnią wykaz bankomatów natychmiast jakt tylko otrzymają
    uaktualnioną listę z BZWBK - przecież klient może się pomylić i nie rozpozna
    z jakiego banku jest bankomat :-).

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 2. Data: 2002-08-20 09:03:44
    Temat: Re: Lukas Bank nie ufa klientom
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taka, że oni uaktualnią wykaz bankomatów natychmiast jakt tylko otrzymają
    > uaktualnioną listę z BZWBK - przecież klient może się pomylić i nie

    Kontrola najwyższą formą zaufania:-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik