  • 1. Data: 2002-08-20 09:38:11
    Temat: Płacić zagranicą
    Od: "bg" <l...@g...pl>

    Witam grupę,
    może ktoś będzie miał ochotę odpowiedzieć jaki rachunek
    i gdzie(w którym banku) muszę posiadać że by dokonywać
    wpłaty na rachunek banku zagranicą.Chodzi mi konkretnie o wpłaty
    na konta dowolnych banków niemieckich.
    W Mbanku mi powiedziano że na razie nie ma takiej możliwości.
    Dzięki z górki i pozdoofka.

    ljooba

  • 2. Data: 2002-08-20 12:08:34
    Temat: Re: Płacić zagranicą
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > na konta dowolnych banków niemieckich.
    > W Mbanku mi powiedziano że na razie nie ma takiej możliwości.

    Najlepiej (najlatwiej w Multibanku). Zobacz tez Citibank _ Nordea

  • 3. Data: 2002-08-20 17:26:10
    Od: "bg" <l...@g...pl>

    > Najlepiej (najlatwiej w Multibanku). Zobacz tez Citibank _ Nordea

    Dzięki,sprawdzę.
    Pozdro

  • 4. Data: 2002-08-20 21:41:21
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "bg" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > może ktoś będzie miał ochotę odpowiedzieć jaki rachunek
    > i gdzie(w którym banku) muszę posiadać że by dokonywać
    > wpłaty na rachunek banku zagranicą.Chodzi mi konkretnie o wpłaty
    > na konta dowolnych banków niemieckich.

    W dowolnym banku klasycznym. Pekao, PKO BP, BPH itd...

    Z "internetowych" tylko InterBRESOK (dla krezusów) lub City (dla zamożnych)

  • 5. Data: 2002-08-20 22:26:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z "internetowych" tylko InterBRESOK (dla krezusów) lub City (dla
    zamożnych)

    A Multibank???? :D
    Citibank - niekoniecznie musi byc dla krezusow.

    A co do przelewow to istotnie - wystarczy poczekac do okienka :)

  • 6. Data: 2002-08-20 22:36:37
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > zamożnych)
    >
    > A Multibank???? :D
    Tam nie mam , nie miałem konta, to nie wiem

    > Citibank - niekoniecznie musi byc dla krezusow.

    Nie napisałem, że krezusów. Dla "biedoty" to on na pewno nie jest.

    > A co do przelewow to istotnie - wystarczy poczekac do okienka :)

    A "obywatel" to ile chce robić tych przelewów, na jakie kwoty, z jakiego
    tytułu, zezwolenie posiada....????:-)