  • 11. Data: 2017-05-10 22:38:49
    Temat: Re: co z Leszkiem?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "007" 1...@i...dyndns.org.invalid.17051
    0.invalid

    > Zostałeś zaczipowany, i dlatego wróciłeś po telefon.

    Wychowałem się kilkaset metrów od lasu -- nie gubiłem
    się, ale obecnie nie lubię ;) rozstań z telefonem.

  • 12. Data: 2017-05-10 22:41:50
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Alzem ??????????? w

    > Leszek zmartwychwstał! :)

    Nie kmiocie, Leszek wrócił z sanatorium. A ty podpadłeś.......

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2017-05-10 22:59:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "007" 1...@i...dyndns.org.invalid.17051
    0.invalid

    > Nie kmiocie, Leszek wrócił z sanatorium. A ty podpadłeś.......

    Jeszcze nie wróciłem.
    Zamierzam wrócić niebawem.

  • 14. Data: 2017-05-11 01:11:37
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-05-09 o 20:57, Alzem ??????????? pisze:

    > To przyjedź do Białegostoku na cmentarz miejski,
    > Białystok, ul. Wysockiego.
    >
    > Walczył, walczył ze swoimi dolegliwościami, i niestety przegrał.
    > Niech spoczywa w spokoju.

    Niesmaczny ten żart ... ćwoku

  • 15. Data: 2017-05-19 12:15:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Niemożliwe...

    -----

  • 16. Data: 2017-05-19 12:29:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-19 o 12:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niemożliwe...
    >

    > -----

    Wiem, że wyobrażenie tego przerasta twój niewielki móżdżek :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-05-25 21:06:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" oevn4n$b61$...@n...news.atman.pl

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/nfz/rfasoj.png z lipca 2015 roku

    > W styczniu tutejszy basen miał być wyłączony z użycia na dwa tygodnie
    > z przyczyn technicznych (chyba przeciekał) akurat właśnie w czasie mego

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/nfz/wieniecbasencc.p
    df

    > planowanego pobytu, co wyjaśniłem eNeFZetowi i co nie znalazło w oczach
    > urzędników NFZ uznania.

    Odp. NFZ poszukam, ale chyba jest jasne, że NFZ nie wyraził zgody na zmianę
    terminu...

    > Kopię mego pisma skierowanego do NFZ zamierzam postawić na WWW
    > http://eneuel.w.duna.pl po powrocie. Takoż z kopią skierowania
    > sprzed lat -- na leczenie nieistniejącego reumatyzmu.

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/nfz/6875i.png
    cała prawda o tym piśmie
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/nfz/6875k.png
    i niecała ;) prawda... [wiem -- brakuje j...]

    > Do tego -- kopię odpowiedzi NFZ i ww. wyników badań krwi. :)

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/nfz/rfasoj.png z lipca 2015 roku

    > Wg NFZ nie samym basenem żyje człowiek, ale także borowinami itp...
    > Borowiny być może są dobre, ale nie w styczniu.
    > Wędrówki zimnymi tunelami podziemnymi na (z konieczności
    > bardzo gorące) zabiegi i z powrotem dawały efekty fatalne
    > nie tylko w moim wypadku -- chorowali chyba wszyscy...

    Obok gorących borowin były też gorące kąpiele siarkowe [ponoć piekielnie ;)
    korzystne dla stawów -- nie wiem, czy zarybionych...] i inne wodne...

    > Teraz mam i masaże (dyski międzykręgowe od tych masaży nie zrosną,
    > ale łatwiej dzięki tym masażom żyć) i basen... Niestety nie jest
    > już aż tak słodko jak w lipcu -- kilka razy wywlekano mnie siłą
    > [siłą perswazji ;) -- to też przemoc] tuż po [czyli już po kilku
    > kwadransach] ćwiczeniach w basenie...

    W dniach ostatnich zezwolono mi na dłuższe pobyty...
    Kuracjusze mieli kluczyki na zielonych paskach (takich,
    jak paski zegarków naręcznych) podczas gdy inni mieli
    na czerwonych, zatem z dużej odległości można było
    odróżnić kuracjuszy od komercyjnie nastawionych...

    > TV włącza się automagicznie, witając kuracjusza wchodzącego do pokoju,
    > aby przekazać irytujące reklamy telewizyjne, ale razu pewnego ów TV
    > obwieścił, że jedna godzina w grocie solnej jest ekwiwalentem pięciu
    > dni na nadmorskiej plaży...

    > Ale tutejszy ordynator wyjaśnił mi, że ZUS nie uznaje takiej groty
    > i nie refunduje tego rodzaju leczenia, więc pozostają nam inne zabiegi...

    Ani ZUS, ani NFZ...

    > -=-

    > Co do cmentarza -- chyba warto odwiedzać Karakule, nie Wysockiego. ;)

    > http://mapa.targeo.pl/cmentarz-miejski-koscielna-kar
    akule~10116521/cmentarz/adres

    Ale jeszcze nie teraz, bo teraz jestem w Białymstoku na ulicy Krętej.

    > -=-

    > Nie rozgłaszałem informacji o planowanym wyjeździe, ale Auchan plany moje
    > poznał -- zaproponował mi świeże, krótkie spodnie z masą kieszeni po 10 pln
    > za sztukę... Niestety pogoda nie dopisała -- raczej lata jeszcze nie ma tutaj...

    Teraz Auchan też oferuje krótkie spodnie -- ale kilkakrotnie droższe. :)

    > -=-

    > Mapki Googlaste przyozdabiam fotkami.

    https://www.google.pl/maps/contrib/10902190615163765
    2613/photos/@52.4351019,20.6787895,3a,75y,90t/data=!
    3m7!1e2!3m5!1s-VxCM9uOkx1s%2FWSNjx86pM7I%2FAAAAAAAAE
    ko%2F-G8YBfBoBRoZ6Lacsu6FaMPMTARgzqjjQCJkC!2e4!6s%2F
    %2Flh6.googleusercontent.com%2F-VxCM9uOkx1s%2FWSNjx8
    6pM7I%2FAAAAAAAAEko%2F-G8YBfBoBRoZ6Lacsu6FaMPMTARgzq
    jjQCJkC%2Fw203-h100-p-k-no%2F!7i4096!8i3072!4m3!8m2!
    3m1!1e1?hl=pl

    hub to pożyteczny rozgałęźnik
    ale huba jest pasożytem

    [zupełnie inaczej niż z lwami...]

    Chyba linki nie są zbyt szczęśliwie trafne.
    Nadto i autolokacja fotek (dokonywana na
    podstawie koordynatów zawartych w EXIFach)
    niezbyt dobrze funkcjonuje... I wiem, gdzie
    leży błąd...

    > Mam nawet na tych fotkach spotkanego przygodnie małego ptaszka -- zapewne
    > wypchniętego z gniazda przez zazdrosne rodzeństwo, domagającego się ode
    > mnie gąsienic... [najpierw gąsienice, pomyślałem, następnie reszta czołgu?...]
    > ...którego pożegnałem na ciechocińskiej ulicy, gdyż kierowałem się na kolację

    > https://www.google.pl/maps/contrib/10902190615163765
    2613/photos/@52.882481,18.788816,3a,75y,90t/data=!3m
    7!1e2!3m5!1s-0pJ1lRFxp2Q%2FWQ9II5PS99I%2FAAAAAAAAD90
    %2FNta3-BLkxhIx1O1H30vVqkaUtyGtoOrBACJkC!2e4!6s%2F%2
    Flh6.googleusercontent.com%2F-0pJ1lRFxp2Q%2FWQ9II5PS
    99I%2FAAAAAAAAD90%2FNta3-BLkxhIx1O1H30vVqkaUtyGtoOrB
    ACJkC%2Fw203-h100-p-k-no%2F!7i3072!8i4096!4m3!8m2!3m
    1!1e1!6m1!1e1?hl=pl

    > do restauracji... [ptaszek, jak mniemam, wybrał kolację u kota]

    Ptaszek i kotek uczą -- wprawdzie kot gabarytami swEmi lepiej
    odpowiada maluteńkiemu ptaszkowi niż człowiek, ale ptaszek ów
    lepiej by uczynił, gdyby wybrał ;) mnie, zamiast kota...

    Nauczeni losem ładnego ptaszka -- wybierajmy mądrych,
    nie zaś podobnych (gabarytami czy inaczej) do nas...

    > [ww. kota nie sfotografowałem, ale łatwo znaleźć uliczne koty z resztkami piór
    pomiędzy wąsami...
    > na kolację zjadłem, rzecz jasna, nie fragment biustu ;) kurczaka, ale kawałek
    zwykłej świni...]

    > Ptaki karmimy gąsienicami (ptaki jedzą tego dużo -- odsyłam do Googili) aby stały
    się pokarmem dla kotów...

    -=-

    BTW -- gubię się, mając naraz dwa laptopy do dyspozycji...
    Klawiatury ich albowiem różnią się lekko pomiędzy sobą...
    (Del, Ins, strzałki itp...)
    Ale nie tylko w klawiaturach tkwi różnica... ;)
    Acer (i5 7 generacji plus NV940MX) obrabia fotki z szybkością nawałnicy...
    Jestem w szoku... [choć CC też nieco różni się od piątego PSa, którego mam
    na Fujitsu-Siemensie; BTW -- trochę lękam się, bo 7 trialowych dni CC mija
    bezpowrotnie, i to już od lutego... piątka CS dawała miesiąc... przed laty
    paru... szóstkę przeskoczyłem... na szczęście teraz są długie dni -- tylko
    siedem, ale najdłuższych dni w roku...]

    Rzecz jasna obrabiam fotki z Canona. RAWki mają piętnaście MB plus minus 3 MB.
    Rozdzielczość (4272x2848) fotek z lustrzanki (12,2 M) Canona jest chyba mniejsza
    od rozdzielczości (12.6 M) fotek z telefonu (4096x3072) Asusa. :) Tak przynajmniej
    mówią liczby. :) JotPeGi z Asusa mają nieco ponad jeden mega... [szkoda, że niewiele
    widzę z tego, co obrabiam]