  • 1. Data: 2017-05-04 15:50:06
    Temat: 40 tys kredytu bez zaświadczeń (Eurobank)
    Od: pawełcz <e...@w...pl>

    Mam juz spory kredyt w mbanku, nie chcą mi dac kolejnego na 40 tys zł.
    Przyczyną jest brak zdolności kredytowej. Mój dochód jest niewystarczający
    na pokrycie kolejnego zobowiązania kredytowego - tak odpisali.

    Czy w eurbanku (tu mam jeszcze konto) udzielili by mi odnawialnego albo
    gotówkowego bez sprawdzania mojej kondycji?

    M.

  • 2. Data: 2017-05-04 16:34:12
    Temat: Re: 40 tys kredytu bez zaświadczeń (Eurobank)
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Czy w eurbanku (tu mam jeszcze konto) udzielili by mi odnawialnego albo
    > gotówkowego bez sprawdzania mojej kondycji?

    Tak. Bez sprawdzania kondycji... fizycznej:)

  • 3. Data: 2017-05-04 20:48:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-05-04 o 15:50, pawełcz pisze:
> [...]
    >
    > Czy w eurbanku (tu mam jeszcze konto) udzielili by mi odnawialnego albo
    > gotówkowego bez sprawdzania mojej kondycji?

    zapomnij, nie dostaniesz kredytu jeżeli nie masz zdolności kredytowej

    ps
    a o refinansie pod hipotekę (jeżeli masz) myślałeś?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2017-05-05 11:18:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    >zapomnij, nie dostaniesz kredytu jeżeli nie masz zdolności kredytowej

    Ale przeciez jakas ma.
    Moze w innym banku wystarczy ?

    J.

  • 5. Data: 2017-05-15 18:30:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-05-05 o 11:18, J.F. pisze:

    > Ale przeciez jakas ma.
    > Moze w innym banku wystarczy ?
    >
    > J.

    i w jaki sposób bez info o dochodzie i zobowiązaniach miałby to ktoś
    wyliczyć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS