  • 1. Data: 2002-08-01 17:44:21
    Temat: Visa Electron za granicą
    Od: "hmiel" <h...@p...gazeta.pl>

    Witam. Pytanko może banalne, ale jak to jest z akceptacją Visy Electron na
    zachodzie Europy (Irlandia, Holandia)?
    Slyszalem, ze jest gorzej niz z maestro, ale ciekawi mnie jak bardzo.

  • 2. Data: 2002-08-01 18:04:44
    Temat: Re: Visa Electron za granicą
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hmiel" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Pytanko może banalne, ale jak to jest z akceptacją Visy Electron na
    > zachodzie Europy (Irlandia, Holandia)?
    > Slyszalem, ze jest gorzej niz z maestro, ale ciekawi mnie jak bardzo.

    Przetestowałem w Danii. Generalnie w 90% działała VE. Było kilka miejsc
    gdzie ze wzgłędu na duży ruch (mosty, Legoland) działała tylko VC
    (transakcja bez łączenia się z centrum kart). W jednym 2 sklepach nie
    działała żadna VISA i musiałem płacić gotówką.

    Piotr R.