  • 1. Data: 2002-12-20 11:37:10
    Temat: co to jest 'bad mac'?
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktos wie co to jest "BAD MAC"? Chcialem zaplacic w sklepie kartami z
    dwoch roznych bankow i za kazdym razem na tych karteczkach co sie drukuja
    pisalo "operacja niewykonalna; bad mac".

    Jacek

  • 2. Data: 2002-12-20 13:09:52
    Temat: Re: co to jest 'bad mac'?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwoch roznych bankow i za kazdym razem na tych karteczkach co sie drukuja
    > pisalo "operacja niewykonalna; bad mac".

    Bad MAC (Message Authentication Code) - zły kod uwierzytelniający - tak mi
    się wydaje.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-12-20 14:02:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atv4ni$qd2$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bad MAC (Message Authentication Code) - zły kod uwierzytelniający -
    > tak mi się wydaje.

    A ja już myślałem, że to nowa interesująca oferta jednej z czołowych sieci
    restauracji szybkiej obsługi :)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-20 14:38:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wasza mac?

    MJ

  • 5. Data: 2002-12-20 17:04:37
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > dwoch roznych bankow i za kazdym razem na tych karteczkach co sie drukuja
    > pisalo "operacja niewykonalna; bad mac".

    nie

  • 6. Data: 2002-12-20 17:43:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy ktos wie co to jest "BAD MAC"?