  • 1. Data: 2002-12-20 11:30:40
    Temat: VE Fortisa i bankomat Pekao
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wczoraj probowalem wyciagnac 50 zl z bankomatu Pekao SA (budynek SGH).
    Pomielil, pomielil. Czerwonymi zggloskami - mi wywalilo na ekranie, ze
    operacja nie moze byc (jakos tak nie pelnym zdaniem mnie zaskoczyl :)
    Bankomat PKO BP wydal juz spokojnie pieniazki.
    Jak sie mozna domyslac, blokady poszly dwie.... :)

    Co w tym ciekawego. Takich przypadkow za duzo nie pamietam, ale jesli
    byly to zwiazane wlasnie z tym konkretnym bankomatem. No i nie wiem
    czy to od tej maszyny zalezy, czy moze Pekao SA?

    A jak mi nie zwroca po tygodniu kasy to ich powiesze jak wroce.

    A przy okazji!

    WESOLYCH SWIAT i Szczesliwego Nowego roku!

    Pozdrawiam!

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow