  • 1. Data: 2002-12-20 10:52:32
    Temat: kredyt hipoteczny - jaka waluta?
    Od: RR <x...@p...fm>

    witam,
    no wlasnie jak w temacie, staram sie o kredyt hipoteczny i musze
    zdecydowac sie na jakas walute.
    wszyscy polecja CHF bo stabilne i oprocnetowanie niskie,
    a ja sobie dumam czy w swietle naszej integracji europejskie nie byloby
    y korzystniej pokusic sie o EURO?
    i co o tym myslicie?

    z gory dziekuje za opinie

    pozdr.
    rafal

    ps.
    jestem laikiem w tych sprawach wiec wszystkich finansistow 'wyjadaczy'
    prosze by powstrzymali sie od uzywania niezrozumialego slownictwa i
    wyrazali swoje mysli w sposob zrozumialy dla mnie - laika.

  • 2. Data: 2002-12-20 10:56:34
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - jaka waluta?
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "RR" <x...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wszyscy polecja CHF bo stabilne i oprocnetowanie niskie,
    > a ja sobie dumam czy w swietle naszej integracji europejskie nie byloby

    Moim zdaniem na razie warto CHF w banku w ktorym za przewalutowanie sie nie
    placi. Gdy CHF okaze sie dla Ciebie slabo oplacalne zmien na walute innna
    (moze pln beda juz wtedy ok - %). Musisz pooddwiedziac banki i sie dopytac
    konkretnie o koszty - wszystkie.
    Poszukaj rowniez w archiwum grupy - pytania tego typu pojawialy sie juz.

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-12-20 11:48:43
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > prosze by powstrzymali sie od uzywania niezrozumialego slownictwa i
    > wyrazali swoje mysli w sposob zrozumialy dla mnie - laika.

    Czy to ma być kredyt na mieszkanie czy na inne cele. Jeżeli na mieszkanie to
    tylko w CHF (oprocentowanie niewiele ponad 3%; inne waluty są oprocentowane z
    reguły wyżej) lub w PLN (oprocentowanie ponad 7,5%) Patrz także na wcześniejszą
    dyskusję. Pozdrowienia Tensor.

  • 4. Data: 2002-12-20 18:41:10
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Witam

    >Czy to ma być kredyt na mieszkanie czy na inne cele. Jeżeli na mieszkanie
    >tylko w CHF

    No, nareszcie :))))))))))))

    A ostatnio za "tylko CHF" niezly op....l od Ciebie dostalem :)

    swiatecznie pozdrawiam
    wkg