  • 11. Data: 2004-09-28 07:44:56
    Temat: Re: citybank - podrobka
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 15:12:38 +0200, Marcin Kubiczek
    <u...@h...com> napisał:

    > Swoj? drog? ja ostatnio (czwartek) dosta?em maila niby z eBay ?e mam
    > zaaktualizowaae dane swojej credit/debit card bo wg. nich data wa?no?ci
    > karty
    > sko?czy?a si? i mam nowy numer, dat? i PIN :)) podaae ;D biedactwa nie
    > zuwa?yli ?e nie mam konta na eBay :D

    Ja dzis dostalem, całkiem profesjonalnie wygląd a mail, dane podaje się w
    mailu. No ale był jeden problem - ebaynigdy nie chciał takich danychm już
    pod PayPal mogliby się podawać ;-))

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-09-28 23:52:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 14:14:16 +0200, Marcin <k...@o...pl>
    wrote:

    >UWAGA
    >Właśnie otrzymałem coś takiego.
    >Z ciekawości kliknąłem i połączyłem się z :
    >
    >http://www%2Ecitibank%2Ecom%0...@2...9.157.229/form/L
    ogin.php

    >ale moja przeglądarka nie ostrzegła, że może to być podróbka :-)

    ROTFL. Bo to nie jest podróbka, a zwykły link do strony
    218.9.157.229/form/Login.php uzupełniony o dane uzytkownika, na
    którego ma się odbyć logowanie. Nazwa owego użytkownika jest tak
    spreparowana, aby ukryć rzeczywisty adres hosta w Internet Explorerze.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2004-09-29 08:27:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    > którego ma się odbyć logowanie. Nazwa owego użytkownika jest tak
    > spreparowana, aby ukryć rzeczywisty adres hosta w Internet Explorerze.

    a moj VirusScan McAfee'go przy otwieraniu tego posta ostrzegł mnie że
    z "internet temporary files" kasuje właśnie trojana zidentyfikowanego jako
    "Exploit-URLSpoof.gen" co znaczy, że samo czytanie newsa powoduje,
    że Outlook Express gdzieś mi na dysku trojana zapisuje
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-09-29 15:54:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 10:27:50 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

> [...]
    >"Exploit-URLSpoof.gen" co znaczy, że samo czytanie newsa powoduje,
    >że Outlook Express gdzieś mi na dysku trojana zapisuje

    no nieźle. Nie sądziłem, że OE jest _aż_ tak niebezpieczne...
    --
    Jarek Andrzejewski