  • 1. Data: 2003-11-07 10:23:03
    Temat: chcialem zalozyc konto w mbanku (tylko dla funduszy)...
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    ... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo.
    A moze jednak warto?

    maciek

  • 2. Data: 2003-11-07 10:30:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    maciej <k...@d...waw.pl> wrote:
    > ... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo.
    > A moze jednak warto?

    To zaloz w MultiBanku (3 zl miesiecznie).
    Ja korzystam z obu i jestem b. zadowolony. Zreszta 0,5 miliona klentow -
    jesli byloby az tak zle - to sam sobie odpowiedz.

  • 3. Data: 2003-11-07 10:36:16
    Od: "arko" <x...@g...pl>

    > ... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo.
    > A moze jednak warto?

    warto!
    tylko rzeczywiście procedura otwierania konta jest trochę za długa (ja
    osobiście zakładałem konto 2 lata temu, i przyznaje że wtedy szło to dużo
    szybciej)
    po prostu musisz swoje odstać ;)
    mBank rezerwuje sobie czas "na każdą z operacji" do 14 dni

  • 4. Data: 2003-11-07 10:54:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@d...waw.pl,
    maciej <k...@d...waw.pl>:
    > ... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo.
    > A moze jednak warto?

    Dla funduszy to na pewno warto. Po prostu sam wypelnij i wyslij gotowa umowe
    i pojdzie szybko. Moja siostra niedawno zakladala w ten sposob - ok. 10 dni.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-07 10:55:23
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bofs8g$1ta$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > To zaloz w MultiBanku (3 zl miesiecznie).
    > Ja korzystam z obu i jestem b. zadowolony. Zreszta 0,5 miliona
    > klentow - jesli byloby az tak zle - to sam sobie odpowiedz.

    ???
    Tylko dla funduszy? To po co ma placic te 3 zl miesiecznie - co mu to daje
    wiecej?

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-07 11:05:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:
    > ???
    > Tylko dla funduszy? To po co ma placic te 3 zl miesiecznie - co mu to
    > daje wiecej?

    Jesli przerazil sie dlugoscia procesu zakladania konta ;)
    W Multi idzie do placowki i juz ;)

  • 7. Data: 2003-11-07 12:45:16
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <3...@d...waw.pl> maciej wrote:

    > ... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo. A moze jednak warto?

    Ja założyłem 17.10, 20 przelałem troche forsy, w ubiegłotygodniową
    srodę odesłałem podpisaną umowe i ciągle czekam.
    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 8. Data: 2003-11-07 12:53:13
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Fri, 7 Nov 2003 11:36:16 +0100, arko wrote:

    >po prostu musisz swoje odstać ;)
    >mBank rezerwuje sobie czas "na każdą z operacji" do 14 dni

    Z tym także różnie bywa. Dostałem ostatnio nową umowę do podpiu odnośnie
    Visy Electron, w poniedziałek odesłałem, a w czwartek już miałem kartę.

    Sztoker

  • 9. Data: 2003-11-07 21:59:13
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Jednak warto, choćby dla funduszy i mTransferu. A jak chcesz założyć
    szybciej to będziesz miał to samo plus pare dodatkowych usług w MultiBanku.

  • 10. Data: 2003-11-08 08:06:45
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > ... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo.
    > A moze jednak warto?

    zalezy kim jestes, co robisz w zyciu, ile masz pieniedzy i co chcesz od
    banku.
    Ja za namowa tej paskudnej grupy otwarłem tam rachunek 2 lata temu, i
    wszystko co potrzebuje mam na czas.
    Tylko, ze ja niegdy nei dzwonie na mLinie, bo zawsze mam inet pod ręką i
    wszystko co cce tam sobie robie :)
    Po co płacic Multibankowi 3 zl za prowadzenie, jak tu wszystko jest za darmo
    ? :)
    O ile oczywiscie nie musisz 3 x dziennie wplacac gotówki do banku, bo z tym
    tu jest odrobinka kłopotu:)
    Wojtek