  • 1. Data: 2003-11-07 10:37:34
    Temat: [mBank] kredytowa VE
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Witam,

    Ktoś ostatnio przechodził przez procedurę jej wydania? Na stronie banku
    w statusie wniosku miałem do niedawna: "Wniosek został rozpatrzony
    pozytywnie.... proszę czekać na spotkanie z agentem" z agentem się już
    spotkałem, umowy podpisałem i teraz mi wywaliło: "Twoje dokumenty są
    poddawane końcowej weryfikacji. Prosimy oczekiwać na ostateczną decyzję" To
    co? Teraz po podpisaniu wszystkich umów (ciekawostka: dla karty studenckiej
    ze śmiesznym limitem 750 pln życzą sobie prawo do wystawienia tytułu
    egzekucyjnego do 100 tyś. pln) mogą mi jeszcze napisać mejla że niestety,
    ale..... ?

    --
    paulos23

  • 2. Data: 2003-11-07 10:56:16
    Temat: Re: [mBank] kredytowa VE
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bofski$16e5$...@n...atman.pl,
    paulos23 <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>:
> [...]
    > życzą sobie prawo do wystawienia tytułu egzekucyjnego do 100 tyś.
    > pln) mogą mi jeszcze napisać mejla że niestety, ale..... ?

    Tak, u mnie tak bylo. Nawet zdjecia nie oddali ;(

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-07 11:48:48
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    hmmm pytanie już nieaktualne ;) Dostałem mejla, że "Z przyjemnością
    informujemy...." Teraz tylko mogę zapytać jak długo trwa produkcja karty? :)

    --
    paulos23