  • 1. Data: 2003-11-07 09:44:07
    Temat: RE: Wpłatomaty w Eurobanku
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Napisz coś o tych wagach. Może właśnie to było to urządznie,
    > które ja nazwałem "niszczarką"! Bo kasjerka przez otwór w
    > meblu kładła te banknoty na blacie jakiegoś urządzenia
    > wbudowanego do stojącej z tyłu za jej krzesłem meblościanki i
    > te banknoty były stamtąd automatycznie zabierane.

    Nie, to absolutnie nie to. Ta wagoliczarka to przenośne urządzenie
    wyglądające jak duży kalulator z szalką.
    Pieniądze kładzie się na nią i zabiera ręcznie.
    Do Twojego opisu pasuje jedynie podręczny sejfik - wrzutnia, która
    żadnych funkcji liczących na 100% nie ma.

    --
    Wojtek Frabiński

    --
    Zaloz prywatne forum: