    From: "Zeus" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna?
    Date: Sun, 8 Feb 2004 09:51:40 +0100

    wiem wiem
    ja sie w to nie pakuje ale moi znajomi tak i bardzo sie im to podobalo
    co do systemu wspolnych zakupow to ok jak dla mnie to jest dobry pomysl
    tylko ze jest jeden myk jak zrobic zeby system byl stabilny i nieczuly na
    czyjes male potkniecia a to wydaje mi sie jest kosztowniejsze i
    niepoplacalne i bedzie kosztowalo wiecej niz uzyskane rabaty.

    a duzym minusem wydaje mi sie to ze ma sie kase z osb wstepujacych i tak
    mozna zarabiac

    a co wy na to ze to istnieje od 1996 roku w PL i jakos jeszcze nie padlo bo
    skoro zaliczyc to do sys argentynskiego to polecialy one wszystkie juz
    troche temu?

    Thx Zeus
    ps. sory Amra znowu wyslalem ci na "małpe" wybacz