  • 11. Data: 2019-03-04 13:47:02
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Po za tym kredytobiorco nie wierz bankowi jak wściekłemu psu.

    Wiedziałem ze nie bedzie latwo. PKO chce prowizje od splaty kredytu
    pomimo ze juz nie mialy byc pobierane prowizje.

    (dotyczy umów zawartych do dnia 21 lipca 2017 r)

    Kredyt nie był splacany 3 lata tylko nascie.

    A teraz gwozdz programu trzeba sie pokazac w Polsce w oddziale i zlozyc
    wniosek dlatego nie mozna znalezc go online w iPKO.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 12. Data: 2019-03-04 14:06:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 13:47:48 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Wiedziałem ze nie bedzie latwo. PKO chce prowizje od splaty kredytu
    > pomimo ze juz nie mialy byc pobierane prowizje.
    >
    > (dotyczy umów zawartych do dnia 21 lipca 2017 r)

    Od czy do?

    > Kredyt nie był splacany 3 lata tylko nascie.

    Właśnie tak policzyłem, zakładając RRSO 2,5% wychodzi, że zostało 7 lat.

    > A teraz gwozdz programu trzeba sie pokazac w Polsce w oddziale i zlozyc
    > wniosek dlatego nie mozna znalezc go online w iPKO.

    A co, ze skarbonką ma być łatwo?
    Drożej Ci konto obowiązkowe wyjdzie - choć akurat tego nie mają prawa żądać, na
    żądanie klienta muszą wskazać rachunek techniczny do spłaty kredytu.
    Jak nie chcesz chałupy sprzedawać, to spłać tyle, by rata była 1gr.

  • 13. Data: 2019-03-04 14:07:12
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-04, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    [...]

    > Wiedziałem ze nie bedzie latwo. PKO chce prowizje od splaty kredytu
    > pomimo ze juz nie mialy byc pobierane prowizje.
    >
    > (dotyczy umów zawartych do dnia 21 lipca 2017 r)
    > Kredyt nie był splacany 3 lata tylko nascie.

    Ja mam tak, że _częściowa spłata_ jest za free po 2 latach,
    a całkowita 1.5%, min. 200 zł (bez ograniczenia czasowego).
    Więc można spłacić "prawie wszystko", a potem już zaakceptować
    te 200 zł za spłatę.

    Kredyt zawarty w 2012.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2019-03-04 21:31:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wojciech Bancer pisze tak:

    > Ja mam tak, że _częściowa spłata_ jest za free po 2 latach,
    > a całkowita 1.5%, min. 200 zł (bez ograniczenia czasowego).

    Widać też tak mam, tylko optymistycznie różowo okularowo zrównałem
    częściowa spłatę z całkowitą spłatą.

    > Więc można spłacić "prawie wszystko", a potem już zaakceptować
    > te 200 zł za spłatę.

    Nom dokładnie. Tak zrobiłem.

  • 15. Data: 2019-03-04 21:44:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

> [...]
    > prawa żądać, na żądanie klienta muszą wskazać rachunek techniczny
    > do spłaty kredytu. Jak nie chcesz chałupy sprzedawać, to spłać

    Zywa kobita z banku upiera się, że na 100% można z iPKO
    to mnie pomroczność napadła bo nie widzę :)

    http://piterpro.private.pl/img/sam_2019-03-04_201408
    .png

    Tylko na jednym kompie te rozwijanki chodzą. Na innych strona się w
    ogóle nie ładuje.

    Była taka ładna stara strona to zjebaliście ją w niefunkcjonalną szarą
    szkaradę, która marnuje ekran.

  • 16. Data: 2019-03-04 22:40:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-03-04 o 21:31, PiteR pisze:

    > Nom dokładnie. Tak zrobiłem.

    takie cuda tylko w PKO BP, oczywiście w przypadku starszych kredytów...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2019-03-05 18:58:23
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.03.2019 o 22:40, RobertS pisze:
    > takie cuda tylko w PKO BP, oczywiście w przypadku starszych kredytów...

    To znaczy że co? Banki nie pozwalają spłacić 99,8% sumy zadłużenia?

    --
    Alf/red/

  • 18. Data: 2019-03-05 19:00:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Czy banki mają siły specjalne szybkiego reagowania wykrywające zamiar
    >spłaty kredytu? Red Alert!!! tracimy barana do strzyżenia alert alert
    >bieganina po korytarzach, okładają kanapki, wychodzą z allegro,
    >bonprixa, zalando ....

    Przeciez banki nie lubia ryzyka.
    Zadnych alertow - odpowiedni zapis w umowie i wysoka prowizja :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-03-05 19:09:12
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-05, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    [...]

    > To znaczy że co? Banki nie pozwalają spłacić 99,8% sumy zadłużenia?

    Całkowita spłata płatna, częściowa - nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 20. Data: 2019-03-05 20:32:42
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 05.03.2019 o 19:09, Wojciech Bancer pisze:
    > Całkowita spłata płatna, częściowa - nie.

    Ferszteje, pytanie było o spłatę 99,8%, co nie jest spłatą całkowitą.
    RobertS skomentował, że tak się da tylko w PKO BP.

    Nawiasem mówiąc leży właśnie przede mną (no, w innym okienku) świeżutkie
    zestawienie warunków kredytów hipotecznych w 10 bankach. Tylko jeden ma
    wpis "całkowita spłata = 2% przez pierwsze 3 lata".

    --
    Alf/red/