  • 91. Data: 2019-03-13 08:26:26
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-03-08 o 22:40, ń pisze:
    > Może banki za nimi jakąś ochronę ślą, szczególnie w piątki po południu?
    > To byłoby lepsze, niż NFZ ;-)

    Ale się pozmieniało.. Kiedyś przestrzeliwali kolana i obcinali palce ;)
    Oczywiście wiem to tylko z filmów...

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2019-03-13 10:11:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 02 Mar 2019 14:39:12 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Jak wy spłacaliście? Pastwiliście się nad kredytem czy bez emocji?
    > Klik klik i już?

    Kilk, trzeci kredyt, drugi klik - spłata pierwszego z tego trzeciego.

    --
    Marek

  • 93. Data: 2019-03-13 10:13:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Mar 2019 19:00:19 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Przeciez banki nie lubia ryzyka.
    > Zadnych alertow - odpowiedni zapis w umowie i wysoka prowizja :-)

    zgodnie z nowym prawem nie może już byc prowizji od wczesnej spłaty.

    --
    Marek

  • 94. Data: 2019-03-13 10:53:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >zgodnie z nowym prawem nie może już byc prowizji od wczesnej spłaty.

    Dlatego prowizja jest na poczatku od udzielenia kredytu :-)

    J.

  • 95. Data: 2019-03-13 13:56:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-03-13 o 10:13, Marek pisze:

    > zgodnie z nowym prawem nie może już byc prowizji od wczesnej spłaty.

    może być, ale tylko w ciągu pierwszych 3 lat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 96. Data: 2019-03-13 14:11:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >zgodnie z nowym prawem nie może już byc prowizji od wczesnej spłaty.

    Ktore to prawo i czy dotyczy tez dawniej zawartych kredytow ?
    (Gdzie taka prowizja wpisana w umowe)

    J.

  • 97. Data: 2019-03-13 17:13:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 13:56:47 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > może być, ale tylko w ciągu pierwszych 3 lat

    Podaj podstawę bo np . PKO BP nic o tym nie wie i klientów informuje
    że zgodnie z obowiązującymi przepisami nie mogą choć by chcieli (w
    całym okresie).

    --
    Marek

  • 98. Data: 2019-03-13 18:01:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-03-13 o 14:11, J.F. pisze:

    > Ktore to prawo i czy dotyczy tez dawniej zawartych kredytow ?
    > (Gdzie taka prowizja wpisana w umowe)
    >
    > J.

    wcześniejszych dotyczyć nie może, bo prawo (przynajmniej w teorii) nie
    działa wstecz

    który bank? sprawdzę i dam znać jak to OBECNIE wygląda

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 99. Data: 2019-03-13 18:03:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    >wcześniejszych dotyczyć nie może, bo prawo (przynajmniej w teorii)
    >nie działa wstecz

    To w bardzo luznej teorii :-(

    >który bank? sprawdzę i dam znać jak to OBECNIE wygląda

    Mnie przepis interesuje.
    Prawo bankowe ?

    J.

  • 100. Data: 2019-03-13 18:15:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-03-13 o 18:03, J.F. pisze:

    > Mnie przepis interesuje.
    > Prawo bankowe ?
    >
    > J.

    USTAWA
    z dnia 23 marca 2017 r.
    o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu
    hipotecznego i agentami

    --
    pozdrawiam
    RobertS