  • 1. Data: 2002-02-07 06:55:07
    Temat: bzwbk - kicha
    Od: "tomasz robakowski" <W...@i...pl>

    proba otwarcia strony logowania konczy sie komunikatem : "Żądany URL nie
    może zostać sprowadzony", po zmianie designu wogólezaczęlo to kiepsko
    działać, a dzisiaj kiszka , nie moge sie zalogowac..
    tomekr

  • 2. Data: 2002-02-07 07:25:23
    Temat: Re: bzwbk - kicha
    Od: arcuser <a...@p...onet.pl>

    Faktycznie :-\
    ****
    While trying to retrieve the URL: http://www.centrum24.pl/bzwbk24.html
    The following error was encountered:
    Connection Failed
    The system returned:
    (101) Network is unreachable
    The remote host or network may be down. Please try the request again.
    ****

    --
    arcuser

  • 3. Data: 2002-02-07 07:36:48
    Od: "tomasz robakowski" <W...@i...pl>

    > Faktycznie :-\

    > The remote host or network may be down. Please try the request again.
    dzwonilem do nich , twierdza ze u nich OK, ze niby tpsa cos spartolila,
    najwazniejsze to miec na kogo zwalic, jakby co to oni sa OK, powoli zaczyna
    mnie to wkurzac, po zmianie designu wszystko sie sypie, po jaka ... zmieniac
    cos co dziala?, poprzedni design pasowal mi , wszystko dzialalo, a teraz
    wlooczy sie strasznie, albo nie dziala...

    tomekr

  • 4. Data: 2002-02-07 08:06:52
    Od: arcuser <a...@p...onet.pl>

    tomasz robakowski napisał(a):
    > dzwonilem do nich , twierdza ze u nich OK, ze niby tpsa cos spartolila,

    No dobra, ale dlaczego w takim razie http://www.bzwbk24.pl działa
    normalnie? :-\
    To już mają nie przez tepsę? Ciekawe...

    --
    arcuser

  • 5. Data: 2002-02-07 08:33:16
    Od: "tomasz robakowski" <W...@i...pl>

    > No dobra, ale dlaczego w takim razie http://www.bzwbk24.pl działa
    > normalnie? :-\
    > To już mają nie przez tepsę? Ciekawe...
    nie chcia;lo mi sie dociekac o co chodzi, wysatrczylo mi ze to u NICH jest
    spierniczone a nie u mnie, i tak na pytanie kiedy bedzie OK nie potrwfili
    odpowiedziec, oj coraz mniej mi sie tam podoba, coraz mniej....

    tomekr

  • 6. Data: 2002-02-07 08:37:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No dobra, ale dlaczego w takim razie http://www.bzwbk24.pl działa
    > normalnie? :-\
    > To już mają nie przez tepsę? Ciekawe...

    Logowanie tez mi nie dziala.
    A co do dzialania - pewnie jest na zupelnie innym serwerze - moze w innym
    miejscu, wiec moga miec racje :)

  • 7. Data: 2002-02-07 08:39:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No dobra, ale dlaczego w takim razie http://www.bzwbk24.pl działa
    > normalnie? :-\
    > To już mają nie przez tepsę? Ciekawe...

    Badanie www.centrum24.pl [213.25.145.250] - lezy i kwiczy

    Badanie www.bzwbk24.pl [193.108.35.26]

    O widzisz, ze nie trafiles???? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 8. Data: 2002-02-07 08:46:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 07, 2002 at 09:39:56AM +0100, AMRA wrote:

    > Badanie www.centrum24.pl [213.25.145.250] - lezy i kwiczy
    >
    > Badanie www.bzwbk24.pl [193.108.35.26]

    A moze to badanie robili goscie z lodzkiego pogotowia, co?

    BP,NMSP.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-02-07 09:27:59
    Od: "tomasz robakowski" <W...@i...pl>

    niby juz dziala, ale wlooooczy sie ze lo dzizas

    tomekr