  • 1. Data: 2002-02-07 07:34:01
    Temat: TOiP BSK - niezla zagrywka
    Od: "al" <a...@p...onet.pl>

    Otrzymalem wlasnie z wyciagiem zmiany do TOiP BSK - chwali im sie po
    ostatniej zagrywce..- no ale nie do konca.
    Ponieważ mam PAKIET otrzymałem zmiany dotyczące PAKIETU z wytłuszczeniem ze
    zachecaja do zmiany PAKIETU na KONTO Z LWEM bo jest tansze,
    lepsze....cudne.. no ale jakos przypadkiem nikt nie wspomnial ze za KONTO Z
    LWEM oplaty tez wzrastaja ;))
    Nie ma to jak odpowiednie podejscie klienta z oferta.....

  • 2. Data: 2002-02-07 12:46:30
    Temat: Re: TOiP BSK - niezla zagrywka
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "al" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > LWEM oplaty tez wzrastaja ;))
    > Nie ma to jak odpowiednie podejscie klienta z oferta.....

    To jeszcze pikuś, bo posiadaczom Pakietu Plus (6 zł) proponują zamianę na Konto
    Komfort (12 zł). I nie ma mowy o przesyłce masowej - dyrektor w piśmie skierowanym
    do indywidualnego klienta :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-02-07 14:59:07
    Od: <m...@w...pl>

> [...]
    Konto Komfort (12 zł). I nie ma mowy o przesyłce masowej - dyrektor w piśmie
    skierowanym do indywidualnego klienta :-)

    To prosty numer, standardowa funkcja Worda i zeskanowany podpis.
    Dobrze, że sie od nich wypisałem.
    Michał

  • 4. Data: 2002-02-07 17:15:26
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To prosty numer, standardowa funkcja Worda i zeskanowany podpis.
    > Dobrze, że sie od nich wypisałem.
    > Michał

    Rzecz w tym, że to była konkretna odpowiedż Pana Dyrektora na mój list
    zawierający zwracane karty Maestro i dodatkowo kilka krytycznych uwag. Propozycja
    zmiany była odpowiedzią na m.in. negatywną opinię o podwyższeniu minimalnej opłaty
    za limit zadłużenia.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-02-07 22:17:37
    Od: januszek <j...@k...mowi.spamerom.nie.com>

    [ciach]

    Zauwazylem ze ING we Wrocku zmienilo 'firmware' w bankomatach - teraz
    mozna sprawdzic stan konta bez drukowania papierka i wybrac pieniadze
    bez drukowania papierka :P

    januszek

  • 6. Data: 2002-02-08 06:52:58
    Temat: Odp: TOiP BSK - niezla zagrywka
    Od: "alexander" <a...@p...onet.pl.NOSPAM>

    CZesc!

    Użytkownik "januszek" <j...@k...mowi.spamerom.nie.com> napisał w
    wiadomości news:26v56ucj0umt34bothopq4ap9s5p645j7a@4ax.com...
    > [ciach]
    >
    > Zauwazylem ze ING we Wrocku zmienilo 'firmware' w bankomatach - teraz
    > mozna sprawdzic stan konta bez drukowania papierka i wybrac pieniadze
    > bez drukowania papierka :P

    W Gliwicach tez, wiec to chyba zaczyna byc normalny zestaw opcji...

  • 7. Data: 2002-02-08 07:37:52
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "alexander" <a...@p...onet.pl.NOSPAM> wrote in message
    > CZesc!
    > W Gliwicach tez, wiec to chyba zaczyna byc normalny zestaw opcji...

    I w Bielsku tez. Znaczy sie wszedzie wymienili. Chyba na bardziej sensowne
    :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]