    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: budżet domowy z prognozowaniem ...
    Date: Sat, 15 Jan 2005 13:24:53 +0100

    Witam,

    Przeglądnąłem kilka programów do obsługi budżetu, ale szczerze mówiąc nie
    znalazłem nic, co pozwalałoby na prognozowanie stanu finansów. Większość
    programów pozwala na wpisywanie wydatków (kilka nawet na pobieranie z
    ebanków polskich), dodawanie kategorii wydatków i przychodów.

    Albo ja jestem jedyną osobą, która przewiduje na kilka miesięcy w przód stan
    swoich finansów i planuję w związku z tym inwestycje, albo nie znalazłem
    takiej opcji.

    Sprawa jest prosta
    1. wpisuję listę stałych miesięcznych źródeł dochodów
    2. wpisuję listę stałych miesięcznych (lub inaczej cyklicznych) wydatków
    3. mam możliwość edycji poszczególnych zdarzeń w przyszłości

    program umożliwia prognozowanie jak zachowa się mój budźet np. w marcu tego
    roku jeśli nic się nie zmieni i na przykład co się stanie, jeśli wezmę nowy
    kredyt lub zmienię pracę na mniej płatną, ale bardziej satysfakcjonującą :)

    Czy ktoś zna program, który to umożliwia?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)