  • 21. Data: 2003-05-26 16:34:37
    Temat: Re: brawo citek!
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Niedawno kupowalem na raty aparat w jednym z marketów elektronicznych
    (sklep wybralem kierujac sie cena, kupilem taniej niz widnialo na
    pólce). Zakup skredytowal Lukas. Oto fragment umowy:

    "(...) oraz pokrycie:
    a) oplaty przygotowawczej (...) nie podlegajacej zwrotowi,
    b) oplaty za ochrone ubezpieczeniowa w kwocie (...)
    2. W dniu zawarcia umowy kredytobiorca uiszcza na rzecz sprzedawcy
    gotówka: (...) co stanowi 10% ceny towaru/uslugi (...).

    Fajne, no nie? ;)

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 22. Data: 2003-05-27 15:55:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> writes:

> [...]
    > 2. W dniu zawarcia umowy kredytobiorca uiszcza na rzecz sprzedawcy
    > gotówka: (...) co stanowi 10% ceny towaru/uslugi (...).

    Dlatego napisalem "czesto", a nie "zawsze".
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 23. Data: 2003-05-27 17:08:19
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Ja tego nie neguje, podalem to tylko jako ciekawostke.

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl