  • 11. Data: 2003-05-26 09:42:00
    Temat: Re: brawo citek!
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Zgadza sie, 0% i 0 prowizji i kwestia wiary nie ma nic do rzeczy :)
    Czasami
    > wymagaja dodatkowego ubezpieczenia na zycie, ok 2 zl miesiecznie.

    A gdzie zarabiaja? Ja widze tylko jedna mozliwosc - na cenie towaru - w tym
    siedzi i prowizja i oprocentowanie. Musi byc drozszy. I placi za to kazdy.
    Zanczy i ten co kupi bez kredytu i ten co na kredyt.

    Pablo

  • 12. Data: 2003-05-26 09:45:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    my.home.or.workplace.pl...
    > Zdaje się, że kred. ratalne w dużych sklepach mają oprocentowanie
    > 0% i 0% prowizji.

    Jasne!. Tylko cena towaru jest "ciut" wyższa niż płatnego natychmiast w tym
    samym sklepie na dalszej półce:-(

  • 13. Data: 2003-05-26 10:01:09
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Pablo pisze:

    > A gdzie zarabiaja? Ja widze tylko jedna mozliwosc - na cenie towaru - w tym
    > siedzi i prowizja i oprocentowanie. Musi byc drozszy. I placi za to kazdy.
    > Zanczy i ten co kupi bez kredytu i ten co na kredyt.

    Poproś w sklepie aby udostępnili Ci umowę pomiędzy
    sklepem/pośrednikiem a bankiem/firmą... ;-)

  • 14. Data: 2003-05-26 10:52:53
    Od: j...@p...onet.pl

    Dostajesz dzisiaj do ręki 10.000 zł i za rok oddajesz 12.000. Pytanie - co to
    jest? Odpowiedź - kredyt na 20% w skali roku.
    Dostajesz dzisiaj do ręki 8.000 zł i za rok oddajesz 10.000. Pytanie - co to
    jest? Odpowiedź - kredyt na 25% w skali roku.

    pozdr,
    JN

  • 15. Data: 2003-05-26 11:00:45
    Od: e...@p...onet.pl

    > nie wliczam. Jak biore 1000 zl na 12 miesiecy to place ok.160 zl odsetek. I
    > to jest ok. I mi sie podoba.

    i to jest twoim zdaniem 16 proc.?!?!?
    przeciez po pol roku jestes zadluzony tylko na 500 zl - a odsetki (tak jak je
    liczysz) placisz od calego 1000. jakby nie liczyc, wychodzi, ze oprocentowanie
    wynosi ponad 30 proc (tak jak napisale Wojetk), a nie zadne 16. I nie ma to nic
    wspolnego z zadnymi "oplatami za karte, ktore i tak placisz"
    oczywiscie na slepa milosc do citka nie ma lekarstwa :-P

  • 16. Data: 2003-05-26 11:07:20
    Temat: Odp: brawo citek!
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]

    Zgadza sie, 0% i 0 prowizji i kwestia wiary nie ma nic do rzeczy :) Czasami
    wymagaja dodatkowego ubezpieczenia na zycie, ok 2 zl miesiecznie.

    pozdr.
    Marcin

  • 17. Data: 2003-05-26 11:15:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie wliczam. Jak biore 1000 zl na 12 miesiecy to place ok.160 zl odsetek.
    > to jest ok. I mi sie podoba.

    Było w szkole uważać na lekcjach matematyki, jak mówiono o procentach.
    Wtedy byś wiedział, że to jest kredyt na dwa razy tyle niż 16%:-(

  • 18. Data: 2003-05-26 12:50:14
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    > wspolnego z zadnymi "oplatami za karte, ktore i tak placisz"
    > oczywiscie na slepa milosc do citka nie ma lekarstwa :-P

    No masz racje, ze srednio zadluzony jestes na 500 zl. Co do slepej milosci
    do citka, to juz racji nie masz;)

    Pozdrowienia,
    Pablo

  • 19. Data: 2003-05-26 13:01:59
    Od: "sereq@probe" <s...@f...net>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > ktoś kiedyś na tej grupie napisał
    >
    > "są ludzie, którzy umieją liczyć i tacy, którzy nie umieją " :))))

    " są trzy grupy ludzi , tacy którzy umieją liczyć i tacy, którzy nie umieją"
    :)

    sq

  • 20. Data: 2003-05-26 14:21:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Pablo" <p...@w...pl> writes:

    > Dobra, dobra:) Oczywiscie, ze nie ma nic darmo:) A jak jest w
    > rzeczywistosci? Policze sobie wieczorkiem:) Powiedz mi tylko jak mam wycenic
    > wlasny czas stracony na strone formalna. Czy 16% to duzo czy malo? Wierzysz
    > w raty 0%?

    Oprocentowanie 0% jest czesto prawdziwe, ale wole kupowac w sklepie,
    w ktorym po prostu jest taniej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator