  • 21. Data: 2019-07-14 15:11:48
    Temat: Re: bitmarket.pl
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:52:46 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2019-07-13, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wow, to strasznie długo. Mamy przecież grudzień... oh, wait, mamy 1 połowę
    > lipca.

    Wow, coś słaby reflex mają day-traderzy.
    Chyba mamy różne zdania na ich temat.

    > I *najstarszą* giełdę uznajesz za niebezpieczną, bo?

    Bo każda jest niebezpieczna.
    A ta to była "najstarsza" może (choć dpomena to nie giełda), ale "stara", co mogłoby
    się równać "zaufana", zdecydowanie nie.
    "Jaka jest różnica między USA a UK? W UK 100 mil to daleko, w USA 100 lat to długo".

    > A jak ktoś chce grać/spekulować, to jak ma to robić?

    Niech robi - ale niech potem nie płacze, że stracił - o takich i o to mi chodzi.
    A rozpaczają, bo potracili te 49k $ ($, które nigdy nie istniały) za bitcoina - a
    sądzili, że interes życia zrobili.

    GIEŁDY?

    > Może obracali takimi pieniędzmi. Co w tym dziwnego?

    Nic dziwnego, tylko głupiego - j.w.
    Byli głupi a teraz płaczą.

    > Czyli spekulant to wg Ciebie złodziej, skoro "trafił swój na swego"?

    Tak, pisałem już o tym.
    I proponowany sposób ich traktowania to jedyna rzecz, w jakuej zgadzam się z
    bolszewikami.

    > A, czyli fryzjer to też nie jest uczciwa praca?

    A fryzjera skąd wziłeś? Czy już -nomen omen - na główkę padło?

    > I jak pójdziesz do kina i film Ci się nie spodoba, to firma też jest nieuczciwa, bo
    nie miałeś wartości dodanej. Kumam.

    Jak idę dokina, to nie biorę 100k $ i nie kładę ich na czas seansu na stoliku przy
    wejściu, bo "ufam tej uczciwej firmie". Teraz kumasz?

  • 22. Data: 2019-07-14 21:37:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Widziałeś kiedyś przesłuchującego prokuratora?

    -----

  • 23. Data: 2019-07-14 21:53:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-07-14, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Nic dziwnego, tylko głupiego - j.w.
    > Byli głupi a teraz płaczą.

    A, czyli wg Ciebie ktoś kto postępuje głupio może być okradziony?
    Przy czym o tym czy postępuje głupio uznaniowo decydujesz Ty? :)

    > Tak, pisałem już o tym.
    > I proponowany sposób ich traktowania to jedyna rzecz, w jakuej zgadzam się z
    bolszewikami.

    Aha. Czyli generalnie w tym temacie nie powinieneś się wypowiadać,
    bo jesteś osobą uprzedzoną, a przez to nieobiektywną.

    > A fryzjera skąd wziłeś? Czy już -nomen omen - na główkę padło?

    Z Twojego "zajebistego" hasła o wartości dodanej.
    Fryzjer jakby nie rzec, nic nie dodaje, wręcz ucina.
    Wg Twojej definicji jest to praca nieuczciwa.

    > Jak idę dokina, to nie biorę 100k $ i nie kładę ich na czas seansu na stoliku przy
    > wejściu, bo "ufam tej uczciwej firmie". Teraz kumasz?

    Ale pisałeś o "wartości dodanej", a nie braniu 100k $.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2019-07-15 15:11:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 5d2b848a$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Widziałeś kiedyś przesłuchującego prokuratora?

    Ja widziałem -- w prokuraturze. Widziałem i słyszałem,
    choć sprawa mnie nie dotyczyła.
    Zapamiętałem z tego przesłuchania coś na kształt:

    https://youtu.be/9A9ZxIrc9CE?t=270

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-07-15 16:27:22
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-07-13 o 17:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kto to jest świadek o statusie poszkodowanego?

    To taki jegomość, który oprócz składania zeznań jest także poszkodowanym.

    > I dlaczego policja miałaby przesłuchiwać w prokuraturze?

    Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa można złożyć na
    policji lub przesłać do prokuratury.

  • 26. Data: 2019-07-15 16:29:06
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Zapewne poszkodowany, który zeznaje jako świadek.

    Nie każdy świadek jest poszkodowanym.

    > Chyba że jako poszkodowany ma prawo odmówić składania zeznań?

    Nie ma prawa, ale w pewnych okolicznościach może nie być wiarygodny -
    może być stronniczy, skoro jest poszkodowanym.

  • 27. Data: 2019-07-15 16:29:34
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-07-14 o 21:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Widziałeś kiedyś przesłuchującego prokuratora?

    Tak, np. w sądzie.

  • 28. Data: 2019-07-15 17:45:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No żesz qrwa walnąłeś jak animinka o betona, pisałeś o ZEZNAWANIU w PROKURATURZE.
    A poza "np." to jeszcze gdzie widziałeś?

    ----

  • 29. Data: 2019-07-15 19:56:21
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-07-15 o 17:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > No żesz qrwa walnąłeś jak animinka o betona, pisałeś o ZEZNAWANIU w
    > PROKURATURZE.
    > A poza "np." to jeszcze gdzie widziałeś?

    Nie bardzo rozumiem, co chcesz powiedzieć, ale jeśli przeczytasz
    informację z linku poniżej to może trochę więcej będziesz wiedział:

    https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/86844
    ,Jak-przebiega-przesluchanie-swiadka.html

  • 30. Data: 2019-07-16 02:59:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" a...@g...co

    : to jest po prostu hazard, a wygrać można tylko
    : wtedy, gdy jakiś baran da się ostrzyc.

    Skoro jedni zarobili fortuny -- inni musieli stracić w sumie
    także fortuny. IMO fortuny zarabiają nieliczni -- którzy
    sterują BTC, zaś tracą niezorientowane masy regularnie
    strzyżonych owieczek i baranów...

    Niezupełnie tak:
    100 bossów zarobiło po 100 milionów platynowych
    100 milionów baranów straciło po 100 platynowych

    bo BTC generuje także koszty, więc być może tak:
    100 bossów zarobiło po 100 milionów platynowych
    200 milionów baranów straciło po 100 platynowych

    Mechanizmów podobnych do BTC jest masa plejad...

    -=-

    Ale czy na pewno BTC strzyże baranie skóry?
    Toż pasterze opiekują się swymi baranami -- czy BTC
    jakoś dokarmia swą trzodę, strzeże przed wilkami bądź chłodem?...

    IMO BTC to zastawione wnyki... Czasami jedynie zerwą
    naskórek, czasami ofiara straci swe biologiczne życie...

    https://www.youtube.com/watch?v=3yT2FSq_LGA
    https://www.youtube.com/watch?v=A53VBD6LAak&t=63s

    --