    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 4 Mar 2002 09:04:12 +0100
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    Subject: [belkowe] - Swiadczenie niepienizene

    Czy jesli bank daje klientowi prezent, np kubek, parasol, budzik, czy
    wycieczke, to musi oszacowac wartosc prezentu i uiscic belkowe?
    Wydaje mi sie ze nie...
    A jesli wartosc prezentu bylaby wprost proporcjonalna do miesiecznego salda
    na koncie?
    Powinno byc tak samo chyba...
    W takim razie czekam na bank, ktory mi sprezentuje umowione wczesniej X
    miligramow zlota jesli bede trzymal Y zlotowek na koncie.
    ;-)
    Przy czym, wcale niekoniecznie musi wydac mi kruszec, ja sie chetnie zgodze
    zeby ode mnie to zloto odkupil i przelal proce... chcialem powiedziec
    naleznosc na konto.
    ;-)
    Bez belkowego - bo jak rozumiem, ani prezenty, ani skup zlota nie sa
    obelkowane.
    :-D

    Pozderawiam.
    Michal.