  • Data: 2002-03-04 08:35:13
    Temat: Re: [belkowe] - Swiadczenie niepienizene
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E011B3075@inf2.r
    zeszow.tpsa.pl...
    > Czy jesli bank daje klientowi prezent, np kubek, parasol, budzik, czy
    > wycieczke, to musi oszacowac wartosc prezentu i uiscic belkowe?

    Wydaje mi się że tak, gdyż ustawa zobowiązuje bank do odprowadzenia podatku
    od odsetek. Ty i bank możecie te odsetki nazwać prezentem ale i tak dla U.S.
    będą to odsetki, gdyż tako rzecze prawo. Tak samo jeśli pracodawca zamiast
    pensji dałby Ci prezent - np. 1000 par kaleson, to dla U.S. będzie to
    wynagrodzenie w naturze i również zakład pracy bedzie musiał zapłacić
    podatek dochodowy. Pomijam tutaj kwestie innych podatków np. VAT-u

    Amehat