  • 1. Data: 2003-02-05 14:50:10
    Temat: karta Pekao/Lot - szczegoly
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Za dezinfolinia Pekao:

    - roczna oplata: 95 PLN
    - opcjonalne ubezpieczenie: 6 PLN/mc
    - oplata za karte dodatkowa: 50 PLN/rok
    - zarobki upowazniajace do wnioskowania: 2000 PLN/mc

    Najciekawsze jest to, ze 'ubezpieczenie', kosztujace spora kase, obejmuje
    transakcje na JEDNA GODZINE przed zastrzezeniem karty. Juz widze te tlumy
    walace do okienek Pekao...

    Pzdr,

    ---
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2003-02-06 07:58:55
    Temat: Re: karta Pekao/Lot - szczegoly
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcje na JEDNA GODZINE przed zastrzezeniem karty. Juz widze te tlumy

    nie tlumy tylko klienci LOT. Pisalem juz o tej karcie tydzien temu -
    ubezpieczenie jest zdzierskie i nie jest warte swojej ceny wiec wielkszosc
    bedzie z niego rezygnowac. Co do samej karty jako KK - oferta niespecjalna
    choc wydluzyli grace period do 21 dni. To jest karta wylacznie dla tych
    ktorzy chca zbierac mile i pozniej je wykorzystac na przeloty LOT. Inni nie
    maja czego w niej szukac. Sam zastanawialem sie czy ja zamawiac (mam Vise
    Qualiflyera) ale jak pani z Pekao zadzwonila do mnie ze specjalna oferta -
    50% oplaty za rok to sie zgodzilem. Za 47zl to troche mil uzbieram dodatkowo
    :-) Podejrzewam ze oferta specjalna jest skierowana tylko dla
    dotychczasowych posiadaczy Visy Qualiflyer. Na wejsciu jest piorunujaca:
    47zl zamiast 200zl rocznie - chyba nikt im nie odmowi przy takich warunkach
    :-)

    D.

  • 3. Data: 2003-02-06 08:16:13
    Od: s...@o...pl

    ale jak pani z Pekao zadzwonila do mnie ze specjalna oferta -
    > 50% oplaty za rok to sie zgodzilem.

    > 47zl zamiast 200zl rocznie -

    jak ci to wyszło to nie wiem - to w końcu jest 50% zniżki czy też za kartę
    zamiast 200 trzeba płacić 47?

  • 4. Data: 2003-02-06 08:58:00
    Od: n...@o...pl

    tez mialem VQ.
    obecnie mam srebrna karte miles'n'more i ponad 100.000 mil na koncie.

    czy tez moge sie klocic o ta karte na promocyjnych warunkach? gdzie?
    czy jest rozliczana przez USD czy przez EURO?

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 5. Data: 2003-02-06 09:50:25
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale jak pani z Pekao zadzwonila do mnie ze specjalna oferta -

    > jak ci to wyszło to nie wiem - to w końcu jest 50% zniżki czy też za kartę
    > zamiast 200 trzeba płacić 47?

    200zl trzeba bylo placic w zeszlym roku. W tym roku zmienili karte i oplata
    wynosi 95zl. A mozna ja dostac za 50% tego czyli za 47zl.

    D.

  • 6. Data: 2003-02-06 18:28:07
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    | Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    przy założeniu że się nie lata samolotem to:
    nie opłaca się dowolny bilet ekonomia (tzw monkey class) to 25k punktów gdy
    1 punkt to 5 pln to trzeba przez kartę przepuścić 125k pln. W rok to ponad
    10k kawałków DO WYDANIA.

    kogo na złapią na lep.

  • 7. Data: 2003-02-07 07:48:08
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>
    napisał w wiadomości news:b1u9dj$1hu1$1@foka.acn.pl...
    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > | >

    > przy założeniu że się nie lata samolotem to:

    to nie jest karta dla kogos kto nie lata samolotem

    > nie opłaca się dowolny bilet ekonomia (tzw monkey class) to 25k punktów
    gdy

    w promocjach jest nizej - za 20k lub nawet za 15k
    Poza tym dostajesz rozne bonusy - typu 1k za zamowienie karty

    > 1 punkt to 5 pln to trzeba przez kartę przepuścić 125k pln. W rok to ponad

    Ale 75k pln to juz lepiej brzmi, czyz nie ? "-)

    > 10k kawałków DO WYDANIA.

    > kogo na złapią na lep.

    zlapia tych co lataja i maja 12k punktow a chca dostukac sobie te pare
    tysiecy placac KK za 47zl. Mozna to samo inna KK -ale i tak trzeba za nia
    placic a punktow nie ma.... Kiedys liczylem wartosc jednego punktu na 5gr -
    czyli za 5zl masz 5gr upustu - 1% od ceny towaru. Jest to juz wiecej niz
    zysk z grace periodu. Zaczynaja sie chyba czasy gdy to nie dlugosc grace
    periodu bedzie decydowac ale wlasnie roznego rodzaju upusty, punkty premiowe
    etc. Ciekawe czy mam racje i jakich innych ofert mozna sie spodziewac.

    D.

  • 8. Data: 2003-02-07 07:51:11
    Od: n...@o...pl

    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > przy założeniu że się nie lata samolotem to:

    ta karta nie jest dla ludzi ktorzy nie lataja samolotem.

    mialem VQ przez 1,5 roku i dobrze sie sprawdzala mimo gorszego nawet
    przelicznika: 1:10.
    zbieralem sobie co miesiac 200-400 mil.
    po roku daje to powiedzmy ok 4000 mil.
    oprocz tego na mile wymienialem punkty shella, zbieralem za wypozyczenia
    samochodu, hotele itd itd.

    oceniam ze lacznie mil 'pozalotniczych' zebralem ok. polowe tego co mil
    lotniczych.

    to calkiem niezle. grosz do grosza...
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 9. Data: 2003-03-18 15:36:02
    Od: "Witek K." <w...@n...spam.sgh.waw.pl>

    heja,
    rozmawialem z Pania z infolinii Pekao SA, ktora stwierdzila ze te 1000 mil
    bonusowych przy zlozeniu wniosku + 1000 przy odbiorze karty nalezy sie tylko
    tym, ktorzy mieli wczesnie VQ i zlozyli w banku stosowne oswiadczenie o
    przedluzeniu w lutym 2003.
    na stronie www.lot.pekao.com.pl nic takiego nie pisza...
    i badz tu madry, czlowieku... :-((
    moze ktos sie lepiej orientuje niz te "kompetentne" panie z infolinii?!
    pozdro
    witek

    --
    usun "no.spam." z mojego adresu

  • 10. Data: 2003-03-19 10:00:13
    Od: u...@p...onet.pl

    Warto jeszcze przypomniec ze z tego co pamiętam ,w cenie jest ubezpieczenie na
    leczenie podczes pobytu za granica max 1 miesiac. To też ważny bonus.