  • 11. Data: 2002-03-29 05:52:05
    Temat: Re: bank internetowy dla małej firmy
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > a dlaczego nie mbank?

    to mbank ma juz oferte dla firm?

  • 12. Data: 2002-03-29 07:03:10
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    > > a dlaczego nie mbank?
    >
    > to mbank ma juz oferte dla firm?

    zobacz pare postow nizej:
    temat "mbiznes konto:

    drek

  • 13. Data: 2002-03-29 08:30:21
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 28 mar 2002 22:19:17 GMT blad napisał (a):

    > Użytkownik "SirClie"
    >
    > chyba mBank nie jest dla firm - ma braki
    > nie uzywam wiec ci nie powiem dokladnie - sprawdz na www.ebanki.pl
    > albo na www.bankier.pl

    od 2 dni jest oferta dla firm
    darmowe platnosci zus (inteligo 3 zl)

  • 14. Data: 2002-03-29 09:21:48
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, SirClie wrote:
    [...]
    >+ > inteligo
    >+ a dlaczego nie mbank?

    1. Nowy, nie wszystko działa. Konieczność przelewania
    ZUSu przez telefon w banku internetowym kładzie go
    jako główne konto na półkę
    2. Trzeba iść do notariusza. IMHO kpina.
    3. Brak doświadczeń użytkowników - bo nowy :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2002-03-29 09:23:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, jo44 wrote:
    [...]
    >+ Kurde! Jak wypłacić kasę w Inteligo??

    Przelewem. Czy to problem ?? (na koncie firmowym
    i tak nie robisz operacji "osobistych" więc inne konto
    gdzieś masz :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-03-29 09:31:17
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    stanpol.com.pl...
    > 1. Nowy, nie wszystko działa. Konieczność
    przelewania
    > ZUSu przez telefon w banku internetowym kładzie
    go
    > jako główne konto na półkę

    To rzeczywiście, mogli się sprężyć (pytanie co to
    znaczy w przypadku Accenture ;-))

    > 2. Trzeba iść do notariusza. IMHO kpina.

    Eee tam bajki waść opowiadasz. Wczytaj się
    dokładnie

    > 3. Brak doświadczeń użytkowników - bo nowy :)

    No, argument nie do podważenia :-)

    Sark

  • 17. Data: 2002-03-30 12:30:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 29 Mar 2002 10:31:17 +0100, w
    <a81c9h$h04$1@news.onet.pl>, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Eee tam bajki waść opowiadasz. Wczytaj się
    > dokładnie

    Trzeba iść. Faktycznie kpina. mBank out.

  • 18. Data: 2002-03-30 16:21:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba iść. Faktycznie kpina. mBank out.

    Jasne niejasne więc zadałem im takie pytanko
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=2
    6318&t=26277

    według mnie wystarczy az nad to

    Sark

  • 19. Data: 2002-03-30 16:24:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    W uzupelnieniu, WB cos zadeklarował
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=2
    6298&t=26098
    ale myśle ze zwyciężyło, narazie, myślenie
    parwników bankowych mających do tej pory kontakt z
    duzymi firmami ... inaczej mówiąc widać tu wplyw
    BRESOK'a :-))

    Sark

  • 20. Data: 2002-03-30 23:52:11
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > witam
    >
    > możecie polecić jakis dobry (i tami) bank internetowy dla firmy
    > jednoosobowej?

    Właśnie ten problem przerabiałem przez czły zeszły tydzień?
    Ja wybrałem e-konto w Nordea.
    9zł miesięcznie, przelewy ZUS i inne 0.60zł tylko w hasłami jednorazowyni ;
    token 20zł/mieś przez pierwszy rok później free
    W skarbówce dowiadywałem się w kilku miejscach , że na wyciąg bankowy można się
    powoływać przy księgowaniu.
    - Inteligo wydawało mi się za bardzo komercyjne 4.99 miesięcznie 0.99 przelew
    ZUS 2.99
    - e-PKO w PKO SA token za darmo 9zł/mieś 0.1 od obrotu ...
    - multibank drogi 30 zł/mieś teraz co prawda jakaś promocja ale...
    - BPH drogo
    - VWbank zus u konsultanta czyli co miesiąc dzwonienie..

    Ogólnie czekam jak mBank zrobi dla firm
    Teraz połączę go z Nordea
    Poza tym u siebie mam Nordea fizycznie więc mogę pójść i nawrzucać.

    Popatrz
    http://bankowy.wp.pl/ebankid.html
    http://www.money.pl/Banki/Banki_online/ogolne.html
    http://yellowpages.pl/ca/332801/Internetowe/