  • 31. Data: 2002-04-02 07:31:50
    Temat: Re: bank internetowy dla małej firmy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Apr 2002, Wojciech Nawara wrote:
    [...]
    >+ > Tylko żebym mógł wydrukować TO CO CHCĘ (*dokładnie* i *tylko*),
    >+ > a nie WSZYSTKO - żeby wpisać jedną pozycję do KPiR... !
    >+ > (w Inteligo "obchodzę" za pomocą filtrów :), ujdzie, choć
    >+ > pętają się zbędne dane - np. saldo - które nie jest NIJAK
    [...]
    >+ To nie drukuj z historii bezpośrednio, a drukuj pojedyncze transakcje po
    >+ wybraniu guziczka "drukuj".
    >+ Tam o ile pamiętam salda nie ma, a jest to potwierdzenie dokonania
    >+ _pojedynczej_, każdej z osobna operacji.

    Dobrze gadasz :)
    Tyle, że propozycja nie spełnia wymagania "dokładnie to
    co chcę" - musiałbym każdą opłatę drukować OSOBNO !
    (mam na mysli np. opłaty "za przelew") A tak to mam
    opłaty za *wszystkie* przelewy (razem złotych kilkanaście)
    na jednej stronie - i robię z tego (razem z przychodem
    z odsetek) JEDEN wpis do KPiR pt. "koszty i przychody
    prowadzenia konta" -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 32. Data: 2002-04-02 16:21:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a87im7$1mc9$1@pingwin.acn.pl...

    > szukalam takiej oferty wsrod polskich bankow internetowych i nic ciekawego
    > nie znalazlam - wszedzie strasznie drogo!

    Czy prowadzenie 9 zł/mies i przelewy po 50 gr (MultiBank) i 60 gr (Nordea)
    to strasznie drogo? :-)))

    K. Kowalski

  • 33. Data: 2002-04-02 18:06:43
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy prowadzenie 9 zł/mies i przelewy po 50 gr
    (MultiBank) i 60 gr (Nordea)
    > to strasznie drogo? :-)))

    W moim niekompetentnym PKO BP prowadzenie 17
    zł/m-c + 3,6 za każdy przelew + + wypełnianie
    zbiorczych zestawień przelewu + wędrówki do
    oddziału .... ale juz niedlugo :-)

    Sark

  • 34. Data: 2002-04-03 04:44:40
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Czy prowadzenie 9 zł/mies i przelewy po 50 gr (MultiBank) i 60 gr (Nordea)
    > to strasznie drogo? :-)))

    blisko domu i pracy mam bgz i tam tez mam r-k. o zl prowadzenie i 3,5 p/p.
    szukam czegos, co nie byloby drozsze, ale chce sie stamtad wyniesc, bo
    niekompetencja bgz mnie dobija.

  • 35. Data: 2002-04-03 07:27:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a8e18p$16p7$1@pingwin.acn.pl...
    > blisko domu i pracy mam bgz i tam tez mam r-k. o zl prowadzenie i 3,5 p/p.
    > szukam czegos, co nie byloby drozsze, ale chce sie stamtad wyniesc, bo
    > niekompetencja bgz mnie dobija.

    Blisko domu to mam przystanek tramwajowy ;-)))
    A tak serio - to już nie jest najważniejsze. W dobrym banku, z rozwiniętym
    kanałem Internet, telefon itd placówkę odwiedza się rzadko - wtedy można
    nawet gdzieś podjechać samochodem.

    K. Kowalski

  • 36. Data: 2002-04-03 07:39:05
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > blisko domu i pracy mam bgz i tam tez mam r-k. o zl prowadzenie i 3,5 p/p.
    > szukam czegos, co nie byloby drozsze, ale chce sie stamtad wyniesc, bo
    > niekompetencja bgz mnie dobija.

    Poza tym mają chyba przelew do ZUS za 6 zł!!! Już chyba nikt nie ma drożej
    :(

    A chciałem tam założyć konto firmowe, bo mam oddział za rogiem.
    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 37. Data: 2002-05-30 10:41:49
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> skribis:

    > Przelewem. Czy to problem ?? (na koncie firmowym
    >i tak nie robisz operacji "osobistych" więc inne konto
    >gdzieś masz :)

    A wlasnie, jak to jest:
    osoba X ma firme, ktora jest o tyle dobra ze przynosi dochody :)
    Wiec osoba X robi z konta firmowego przelewy, przyjmuje przekazy i po
    jakims czasie ma nadwyke. Chcialaby ja przejesc - czy moze sobie po prsotu
    zrobic przelew na osobiste konto ? Jak go zatytulowac, "kasa do
    konsumpcji" ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 38. Data: 2002-05-30 11:31:35
    Od: "Yach Kowalski" <y...@w...pl>

    Użytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakims czasie ma nadwyke. Chcialaby ja przejesc - czy moze sobie po prsotu
    > zrobic przelew na osobiste konto ? Jak go zatytulowac, "kasa do

    no sorki, ale jak prowadzi wlasna dzialalnosc to konto firmy powinno byc
    jego
    "osobistym" ja po prostu wyplacam sobie gotowke z konta i juz :)
    w koncu to co na koncie to moje, nie :)
    jak placi zusy i podatki to reszta jest jego :)
    a na przelewie moze napisac "wplata wlasna" i juz :)