  • 1. Data: 2002-03-28 22:04:42
    Temat: prowizja od wpłaty na konto w innym banku w Millenium...
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    facet za biurkiem powiedział mi, ze millenium wezmie 30 zł prowizji od
    wpłaty 650 zł na rachunek w AbnAmro Bank
    chorzy ludzie
    za to w BSK po drugiej stronie ulicy tylko 10,80 zł
    a na poczcie Polskiej 3,70

    życzę im duuużej liczby klientów

    drek

  • 2. Data: 2002-03-29 08:40:19
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    > wpłaty 650 zł na rachunek w AbnAmro Bank
    > chorzy ludzie
    > za to w BSK po drugiej stronie ulicy tylko 10,80 zł

    Weź tylko pod uwagę, że Poczta ma na realizację takiego zlecenia 14 dni
    roboczych.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-03-29 19:16:52
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > wpłaty 650 zł na rachunek w AbnAmro Bank
    > chorzy ludzie
    > za to w BSK po drugiej stronie ulicy tylko 10,80 zł

    W PKO BP SA bys zaplacil 3 z groszem - i elixirem by Ci władowali.
    A kolejki u nich jakby ostatnio zelzaly ...
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-03-29 22:30:44
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik SirClie <d...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    _rMo8.7689$R...@n...chello.at...
> [...]
    > wpłaty 650 zł na rachunek w AbnAmro Bank
    > chorzy ludzie
    > za to w BSK po drugiej stronie ulicy tylko 10,80 zł

    Zastanawiales sie dlaczego tak jest? Bo oni w malych oddzialach obslugują sw
    oich klientow! Jakby kazdy z zewnatrz przychodzil z przelewem to kolejki byl
    yby jak w PKO BP (na przyklad) :-)
    A tak to nie mialem przypadku zebym stal dluzej niz 5 minut.
    pozdr
    AruBuru

  • 5. Data: 2002-03-30 07:37:18
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

> [...]
    byl
    > yby jak w PKO BP (na przyklad) :-)
    > A tak to nie mialem przypadku zebym stal dluzej niz 5 minut.

    szowinistyczny bank, powinni wprowadzić karty wstępu
    byłem jego klientem dopoki sie nie wkurzylem

    drek

  • 6. Data: 2002-04-03 12:49:25
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "SirClie" <d...@n...pl> wrote in message
    > facet za biurkiem powiedział mi, ze millenium wezmie 30 zł prowizji od

    Dla obcych tak jest. wlasni klienci maja prawie 10 razy taniej.