  • 1. Data: 2002-03-28 21:52:01
    Temat: bank internetowy dla małej firmy
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    witam

    możecie polecić jakis dobry (i tami) bank internetowy dla firmy
    jednoosobowej?
    z wyjątkiem Millenium...któremu wczoraj wypowiedziałem umowę po tym jak
    kolejny raz w tym miesiacu usłyszałem że system komputerowy jest nieczynny i
    nie moge nawet kasy wypłacić..

    pozdr

    drek

  • 2. Data: 2002-03-28 21:53:47
    Temat: Re: bank internetowy dla małej firmy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "SirClie"
> [...]
    > z wyjątkiem Millenium...któremu wczoraj wypowiedziałem umowę po tym jak
    > kolejny raz w tym miesiacu usłyszałem że system komputerowy jest

    inteligo
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-28 21:56:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "SirClie" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    > możecie polecić jakis dobry (i tami) bank internetowy dla firmy
    > jednoosobowej?

    http://www.multibank.pl/biznes/multikonto.jhtml

    Maciej

  • 4. Data: 2002-03-28 21:58:10
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    > Użytkownik "SirClie"
    > nieczynny i
    >
    > inteligo
    a dlaczego nie mbank?

  • 5. Data: 2002-03-28 22:08:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "SirClie"
    > a dlaczego nie mbank?

    jesli juz musisz cos z BRE uzywac to multibank
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-28 22:15:08
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    > Użytkownik "SirClie"
    >
    > jesli juz musisz cos z BRE uzywac to multibank
    > *** blad ***

    jaka jest praktyczna róznica?
    wiem że mbank jest tylko w necie, a multibank istnieje także fizycznie
    drek

  • 7. Data: 2002-03-28 22:15:34
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > a dlaczego nie mbank?

    m.in. dlatego, ze Inteligo ma troche lepsza oferte niz mBank.

  • 8. Data: 2002-03-28 22:19:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "SirClie"
    > jaka jest praktyczna róznica?
    > wiem że mbank jest tylko w necie, a multibank istnieje także fizycznie

    chyba mBank nie jest dla firm - ma braki
    nie uzywam wiec ci nie powiem dokladnie - sprawdz na www.ebanki.pl
    albo na www.bankier.pl
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-03-28 23:02:16
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "blad" napisał w wiadomości ...

    > inteligo
    Kurde! Jak wypłacić kasę w Inteligo??

  • 10. Data: 2002-03-28 23:08:45
    Od: "minik" <m...@m...net>