  • 1. Data: 2002-05-17 21:56:33
    Temat: baner mBanku -> pilne
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakeigos czasu czesto spotykam sie z bannerem mBanku w ktorym jest cos w
    rodzaju

    Visa Electron 0 zl
    Prowadzenie rachunku 0 zl
    Oplaty za przelewy 0 zl
    (..)

    itd wyliczanie.

    Zapewne tez go widzieliscie. Problem w tym ze teraz nie moge nigdzie go
    znalezc a bardzo pilnie go poszukuje, bo potrzebuje do mojej pracy na mature
    ustna z polskiego. Jesli ktos z was gdzies sie z tym spotka (na jakiejs
    stronce), bede BARDZO WDZIECZNY za podeslanie mi na maila
    c...@p...onet.pl lub ew. wskazanie adresu. (e-mail ze stopki nie
    dziala)

    Z gory dzieki

    Radek

  • 2. Data: 2002-05-17 22:53:01
    Temat: Re: baner mBanku -> pilne
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ac3u8o$a0e$1@news.tpi.pl...

    Sprawdź: http://mbank.com.pl/reklama.html

    --
    Wanias

  • 3. Data: 2002-05-18 07:14:18
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    "Wanias" <

    > Sprawdź: http://mbank.com.pl/reklama.html

    dzieki, w sumie nie ma dokladnie tego ktorego poszukuje (bo byl pionowy),
    ale znalazlem inny, rownie dobry.

    (potrzebuje na prace na mature ustna o perswazji jezyka zawartego w
    reklamach)

    pozdrawiam, Radek

  • 4. Data: 2002-05-18 09:41:13
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | dzieki, w sumie nie ma dokladnie tego ktorego poszukuje (bo byl pionowy),
    | ale znalazlem inny, rownie dobry.
    |
    | (potrzebuje na prace na mature ustna o perswazji jezyka zawartego w
    | reklamach)

    Hmm... tez miałem brać ten temat na maturke ale wybralem motyw apokalipsy w
    literaturze, sztuce i filmie :) bo z reklamą bym sobie chyba nie poradził :P

    bielen2k

  • 5. Data: 2002-05-18 15:07:20
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    "bielen2k"

    > Hmm... tez miałem brać ten temat na maturke ale wybralem motyw apokalipsy
    > literaturze, sztuce i filmie :) bo z reklamą bym sobie chyba nie poradził
    :P

    to tak jak ja... no ale coz.. musze to zrobic na wtorek :(

  • 6. Data: 2002-05-21 10:10:18
    Od: "Rajmund J. Ziaja" <k...@p...onet.pl>

    > :P
    >
    > to tak jak ja... no ale coz.. musze to zrobic na wtorek :(

    Widzę, że nie jestem jedynym nowym maturzystą na tej grupie;) Mój temat to:
    Literatura piękna w internecie.Nowy sposób istnienia literatury:))