  • 1. Data: 2012-04-19 09:48:56
    Temat: Karta T-mobile Polbank
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam, proszę o opinie użytkowników. Zastanawiam się nad złożeniem wniosku o
    kartę kredytową T-mobile polbank. Myślałem też żeby założyć to konto
    mistrzowskie, nie zamawiać karty debetowej, tylko włączyć ewentualnie
    funkcjonalność katy debetowej w karcie kredytowej. O zaletach systemu
    bankowości elektronicznej polbanku wiem. Czy jest sens i logika w tym? Jakieś
    opinie

  • 2. Data: 2012-04-19 11:02:20
    Temat: Re: Karta T-mobile Polbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...pl> jmog18$beg$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > funkcjonalność katy debetowej w karcie kredytowej. O zaletach systemu
    > bankowości elektronicznej polbanku wiem.

    Wiesz -- a jednak pytasz? Twoim zdaniem łatwiej farbować włosy siwe? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-04-19 11:59:50
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-04-19 09:48, m...@g...pl pisze:

    > mistrzowskie, nie zamawiać karty debetowej, tylko włączyć ewentualnie
    > funkcjonalność katy debetowej w karcie kredytowej.

    Funkcjonalnością debetową nie wyrobisz transakcji zwalniających
    z opłat za konto.
    --
    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2012-04-23 10:18:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 07:48:56 +0000, napisał(a):

> [...]
    > ewentualnie funkcjonalność katy debetowej w karcie kredytowej. O
    > zaletach systemu bankowości elektronicznej polbanku wiem. Czy jest sens

    Karta aktualnie jest jedną z lepszych kk a szczególnie do płatności w
    walutach innych nie PLN. Konto to nie wiem, jeżeli Ci do czegoś potrzebne
    to załóż inaczej szkoda zdrowia ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-04-26 11:34:44
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Karta aktualnie jest jedną z lepszych kk a szczególnie do płatności w
    > walutach innych nie PLN. Konto to nie wiem, jeżeli Ci do czegoś potrzebne
    > to załóż inaczej szkoda zdrowia ;)

    Zgadzam się z przedpiścą, 1% cashback piechotą nie chodzi, stosunkowo prosty
    system ratalny, za to nie mogę się wstrzelić z datą generowania wyciagu,
    coby się jakoś sensownie układało w stosunku do wypłaty poborów ;-)
    zmieniałem juz 3 razy i nadal jest nie tak ;-)
    co do konta nie pomogę, bo nie mam.

    yossarian

  • 6. Data: 2012-04-26 14:46:44
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yoss <y...@s...wp.pl> napisał(a):

    > Zgadzam się z przedpiścą, 1% cashback piechotą nie chodzi,

    Karta rzeczywiście ma same zalety (chociaż ostatnio nie działa mi w
    Carrefourze), a konto to chyba warto założyć tylko po to, by mieć podgląd
    wydatków na karcie. Uwaga! Nie widać blokad!

  • 7. Data: 2012-04-26 15:31:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 12:46:44 +0000, napisał(a):

    > Karta rzeczywiście ma same zalety (chociaż ostatnio nie działa mi w
    > Carrefourze), a konto to chyba warto założyć tylko po to, by mieć
    > podgląd wydatków na karcie. Uwaga! Nie widać blokad!

    Konto nie jest do tego potrzebne abyś widział historię transakcji. Konto
    może się przydać co najwyżej do w miarę szybkiej spłaty kk - do tego
    jednak wystarczy darmowe pomagające. Blokad nigdy nie było, więc nikogo
    tym faktem tutaj nie zadziwisz ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-04-30 22:30:43
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czyli jak rozumiem składam wniosek o kratę i zakładam konto pomagające. Tam
    przelewam środki z banku przez B i spłacam kartę podpiętą pod konto pomagające
    tak?

  • 9. Data: 2012-05-02 19:57:24
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czyli jak rozumiem składam wniosek o kratę i zakładam konto pomagające. Tam
    > przelewam środki z banku przez B i spłacam kartę podpiętą pod konto pomagające
    > tak?

    Tak. Dla pewności, spłacasz kartę rano, żeby w razie awarii systemu mieć czas
    podskoczyć do oddziału, by spłacić kartę "ręcznie". W przeciągu dwóch lat
    korzystania z karty dwukrotnie tak musiałem robić. W takim przypadku musisz
    wiedzieć, ile masz spłacić, bo w oddziale nie będą mogli tego sprawdzić.

  • 10. Data: 2012-05-02 22:38:49
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-05-02 19:57, a...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

> [...]
    > wiedzieć, ile masz spłacić, bo w oddziale nie będą mogli tego sprawdzić.

    eee bez przesady, nie ma co sie az tak spieszyc :) Splata dzien pozniej
    nie skutkuje naliczeniem odsetek :) Sprawdzilem niechcacy ze 2x.
    To kolejna zaleta tej karty.
    Kolejna dla niektorych to fakt ze karta jest bez Paypass, ale jak ktos
    chce paypass to moze sobie wziac minikarte (pomimo ceny w cenniku, jest
    ona darmowa - sa na nia promocje).
    Acha, no i dla niektorych moga byc wazne darmowe SMSowe potwierdzenia po
    kazdej transakcji.
    Ogolnie polecam, uzywam juz chyba ze 3 lata - od tego czasu z 1500 zl
    Polbank mi podarowal. Nie wspominajac juz o fanych kursach.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."